// سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۱

فردا شاهد ارائه اطلاعات جدید از بازی The Wolf Among Us 2 خواهیم بود

فردا در یک برنامه‌ی آنلاین با اجرای جف کیلی، نگاهی به پشت صحنه‌ی ساخت The Wolf Among Us 2 خواهیم داشت و جدیدترین اخبار بازی را از سوی سازندگان دریافت می‌کنیم.

ساعت ۲۱:۳۰ فردا به وقت ایران قرار است که برنامه‌ای با محوریت بازی The Wolf Among Us 2 پخش شود. استودیو Telltale Games جدید در این برنامه مخاطب‌ها را به پشت صحنه‌ی ساخت ولف امانگ آس 2 می‌برد تا آن‌ها بیش‌ازپیش با اثر مورد بحث آشنا شوند. اکنون بیشتر از دو سال از معرفی رسمی The Wolf Among Us 2 می‌گذرد و طرفدارهای بازی The Wolf Among Us بی‌صبرانه منتظر اولین تصاویر رسمی و اطلاعات بیشتر راجع به دنباله هستند.

جف کیلی، ژورنالیست و تهیه‌کننده‌ی معروف جهان بازی‌های ویدیویی به‌عنوان مجری در این برنامه حضور خواهد داشت. البته ما هنوز نمی‌دانیم که تل‌تیل دقیقا چه محتوایی را برای مخاطب‌ها آماده کرده است. آیا صرفا سازندگان راجع به بازی The Wolf Among Us 2 صحبت خواهند کرد و مثلا چند تصویر هنری از شخصیت‌های آن را خواهیم دید؟ شاید هم شانس تماشای یک تیزر تریلر در آخر برنامه را داشته باشیم.

قسمت‌های مختلف بازی The Wolf Among Us در اصل طی سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ میلادی تقدیم گیمرها شدند. باید بدانید که بازی The Wolf Among Us 2 به‌صورت یک‌جا عرضه می‌شود و انتشار اپیزودیک را تجربه نخواهد کرد. تل‌تیل گیمز علاوه‌بر ولف امانگ آس 2، با همکاری استودیو Deck Nine روی بازی The Expanse هم کار می‌کند.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده