// دوشنبه, ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۰۷

اهمیت بسیار زیاد ساخت محتوا توسط گیمر در بازی Skate جدید EA

استودیو Full Circle الکترونیک آرتز همچنان روی بازی Skate جدید کار می‌کند و مدیرعامل شرکت گفت که زمان زیادی تا عرضه‌ی آن باقی نمانده است.

اندرو ویلسون، مدیرعامل EA گفت که Skate 4 به‌زودی عرضه خواهد شد. البته الکترونیک آرتز فعلا در تمام اشارات رسمی به این اثر مورد انتظار، آن را .skate خطاب می‌کند. ولی فارغ از اینکه اسکیت جدید دقیقا چه اسمی دارد، طرفدارهای مجموعه بسیار خوشحال هستند که تقریبا ۱۲ سال پس از عرضه‌ی Skate 3 بالاخره به تجربه‌ی قسمت جدید مجموعه نزدیک شده‌اند. مدیرعامل الکترونیک آرتز توضیح می‌دهد که این شرکت در حال ارائه‌ی روش‌های تازه، جالب و سرگرم‌کننده برای تعامل مخاطب با محتوا است.

او فراهم کردن امکان تولید محتوا توسط بازیکن و قرارگیری آن در اکوسیستم بازی را هم بخشی کلیدی از حرکت EA در این مسیر به شمار می‌آورد. ویلسون برای توضیح بیشتر منظور خود به کارهای انجام‌شده توسط کاربرها در مجموعه بازی The Sims، آلتیمیت تیم سری بازی Madden NFL و آلتیمیت تیم سری بازی FIFA اشاره کرد. وی در رابطه با اسکیت گفت: «توجه به امکان تولید محتوا توسط بازیکن، نقش بسیار زیادی در طراحی .skate داشته است. این بازی به‌زودی عرضه خواهد شد».

بازی Skate 2

(تصویری از بازی Skate 2)

اگر واقعا زمان کمی تا عرضه‌ی بازی Skate جدید باقی مانده، دیگر به سرعت باید انتشار اطلاعات رسمی راجع به آن از سوی استودیو Full Circle باشیم؛ تیمی که مدتی قبل عرضه‌ی بازی برای کامپیوترهای شخصی را تایید کرد و هنوز گیم‌پلی یا حتی فهرست کامل پلتفرم‌های مقصد را به طرفدارها نشان نداده است. باتوجه‌به اینکه قبلا به وجود مولتی‌پلیر در Skate 4 اشاره شد، اشتراک‌گذاری محتوای تولیدشده توسط گیمرها در این بستر می‌تواند جذاب باشد.

مدتی قبل نیز فهمیدیم که احتمالا در بازی Skate جدید شاهد الگوبرداری‌هایی از بازی Skate 2 و ساختار جهان-باز خواهیم بود. در هر حالت اگر واقعا .skate امسال عرضه شود، شاید کنار بازی Need For Speed جدید و ریمیک بازی Dead Space بتواند لاین‌آپ جذابی از آثار شرکت EA را برای بازیکن‌ها به وجود بیاورد. البته که الکترونیک آرتز طی سال ۲۰۲۲ بازی GRID Legends و آثار ورزشی گوناگون خود را هم خواهد داشت.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده