// یکشنبه, ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۵

واکنش منتقدین به بازی SIFU

نسخه ارلی اکسس SIFU امروز در دسترس قرار گرفت و میانگین نمرات آن خبر از یک بازی خوب را می‌دهد.

SIFU را می‌توان یکی از بازی‌های مورد انتظار کاربران دانست. جایی‌که استودیو اسلوکلپ (Sloclap) برای سرگرم کردن مخاطبان از سیستم و مکانیسم‌های خاصی استفاده کرده است. بازیکن در ابتدا بازی را در نقش یک جوان کنگ‌فو کار آغاز می‌کند و با هر بار مردن، به سن شما اضافه شده و پیرتر می‌شوید. نوع تاثیرگذاری سیستم تغییر سن درکنار تغییرات سیستم مبارزات بازی، چیزی است که SIFU را به یک بازی خاص تبدیل کرده است.

حال امروز بعد از ظهر بازی SIFU برای دارندگان نسخه دیلاکس بازی در دسترس قرار گرفت و همزمان میانگین نمرات آن هم منتشر شد. در ادامه نگاهی به نظرات بعضی از منتقدان بازی SIFU خواهیم انداخت و می‌توانید نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

SIFU

  • سازنده: اسلوکلپ
  • ناشر: اسلوکلپ
  • پلتفرم: کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5
  • سبک: Beat 'em Up

قهرمان داستان SIFU در حال نبرد با دشمنان

گیم‌اسپات: ۹۰ از ۱۰۰

Sifu نوع ارائه درجه سختی را یک بار دیگر مورد بحث قرار می‌دهد. ناراحت کننده است که به‌خاطر عدم در دسترس بودن برای تمامی پلتفرم‌ها، همه کاربران قادر به تجربه بازی نیستند. طراحی و نوع مکانیک‌های بازی و توجیه آن‌ها برای داشتن چنین ساختاری، چیزی است که Sifu را به یک بازی ارزشمند تبدیل کرده است. ماجراجویی شما در قالب یک دانش‌آموز و تبدیل شدن به یک استاد، هیجان‌انگیز است، زیرا پیشرفت در بازی باتوجه‌به مهارت شما است، سیستم پیشرفتی که در سایر بازی‌ها مشاهده کرده‌ایم.

در بازی لحظات خاطره‌انگیزی مثل باس فایت‌ها و بازسازی صحنه نمادین Oldboy وجود دارد، اما این مبارزات Sifu است که نگاه شما را به خود جلب کرده است. این بخش به همان اندازه که سیستم پیر شدن در بازی خاص است، طراحی منحصربه‌فردی داشته و بدون یکدیگر کارآمد نیستند. همچنین سیستم مبارزات بازی باعث شده تا هر دور از تجربه شما، لذت بخش و درگیر کننده باشد. آیا یک دور از زندگی شما برای دانستن کنگ‌فو کافی است؟ احتمالا نه، اما من با خوشحالی به تجربه بازی خواهم پرداخت تا متوجه این موضوع شوم.

گیمزرادار: ۹۰ از ۱۰۰

Sifu یک بازی زیبا، اورجینال و براولر هوشمندانه است که اعتماد به‌نفس به‌خاطر وجود سیستم میان‌سالی بازی و نحوه تسلط بر آن درکنار مبارزات نفس‌گیر، تقویت می‌شود.

آی‌جی‌ان: ۹۰ از ۱۰۰

یادگیری و شناخت چالش‌برانگیز Sifu ساختار بازی را به‌وجود آمده و نیازمند این است که شما در یک دور از زندگی، بازی را به اتمام برسانید. این موارد تبدیل به حفاظی شده که باید آن را پشت سر بگذارید. بااین‌حال Sifu یکی از بهترین بازی‌های اکشنی است که می‌توانید تجربه کنید.

پوش اسکوئر: ۸۰ از ۱۰۰

Sifu به‌صورت مداوم یک بازی Beat 'em Up چالش‌برانگیز است که ماندگاری خود را به‌نمایش می‌گذارد. این روزها به سختی می‌توان بازی‌ای را روی پلی استیشن پیدا کرد که پاداش خوبی را در اختیار بازیکن قرار دهد. مخصوصا از نظر بصری که حسابی پولیش شده است. بعضی از مشکلات سیستم مبارزات بازی به کنار، Sifu بازی ارزشمندی است.

وی‌جی‌سی: ۸۰ از ۱۰۰

Sifu در ارائه مبارزات تن به تن عملکرد استادانه‌ای دارد. محصولی که نبردهای کونگ‌فو را به روان‌ترین شکل ممکن در خود قرار داده، از نظر فنی عمیق بوده و در مقیاس سینمایی قرار دارد. بااین‌حال ارتباط برقرار کردن با ساختار بازی کمی سخت است و برای رسیدن به آخرین مراحل بازی، باید به دفعات متعددی آن را تجربه کنید. شاید این مورد یک مجازات غیرلازم باشد، اما لذت مبارزات بازی به شما اجازه می‌دهد تا بازی را پیش ببرید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده