// یکشنبه, ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۶

تمرکز تیم سازنده بازی Dying Light 2 روی حل مشکلات کوآپ

استودیو لهستانی تک‌لند از مشکلات قطع اتصال تجربه‌ی کوآپ بازی Dying Light 2 آگاه است و حل این مشکل را یکی از اولویت‌های خود به شمار می‌آورد.

گزارش‌هایی مبنی بر قطع اتصال در کوآپ بازی Dying Light 2 منتشر شده‌اند و استودیو تک‌لند گفت که از این اتفاق آگاه است. براساس جدیدترین اخبار بازی، تیم سازنده برای حل این مشکل برنامه دارد. به‌گفته‌ی اعضای استودیو آن‌ها همچنین در حال کار روی مشکلات مربوط‌به دریافت جوایز، کدها و سایر محتوای درون بازی هستند.

به نظر می‌رسد مشکلات دیگری نیز در بازی وجود دارند و انتظار می‌رود که شرکت Techland به موقع آن‌ها را برطرف کند. با نگاهی به ساب‌ردیت Dying Light می‌فهمیم که بازیکنان متوجه مشکلات مربوط‌به باگ‌های صوتی روی کامپیوترهای شخصی شده‌اند. برخی از آن‌ها نیز چند باگ را دیده‌اند که باعث ایجاد مشکلاتی در تجربه‌ی مراحل داستانی می‌شوند. سایر کاربران یک باگ دیگر را گزارش کرده‌اند که به آن‌ها اخطار ترک منطقه‌ی مأموریت را نشان می‌دهد و این باگ ظاهرا بازیکنان را بارها بی‌دلیل می‌کشد.

همچنین گزارش‌هایی مبنی بر عملکرد ضعیف Motion Blur در حالت Quality Mode کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس وجود دارد. در همین حین با اینکه عدم وجود قابلیت تنظیم دستی دکمه‌ها روی دسته‌ی کنسول را نمی‌توان یک باگ دانست، برخی از بازیکن‌ها درخواست اضافه شدن این قابلیت به بازی را دارند. البته سازندگان یک گزینه برای تغییر دکمه‌ها به هدف بالاتر بردن کیفیت تجربه برای افراد چپ‌دست را در دایینگ لایت 2 قرار داده‌اند. ولی اگر امکان شخصی‌سازی بیشتر در این بخش فراهم شود، قطعا بعضی از گیمرها از آن استقبال خواهند کرد.

شرکت تک‌لند گفت که آپدیت روز عرضه‌ی Dying Light 2 Stay Human نزدیک به هزار ایراد بازی را برطرف کرده است. احتمالا به‌زودی شاهد عرضه‌ی به‌روزرسانی‌های بیشتر از سوی سازندگان خواهیم بود.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده