// شنبه, ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۳

شروع ثبت نام اولیه برای پیش‌فروش پلی استیشن وی آر 2

سونی صفحه‌ی رسمی پلی استیشن وی آر 2 را در سایت PlayStation فعال کرد؛ صفحه‌ای که به بازیکن‌ها فرصت ثبت نام اولیه برای آگاهی از زمان آغاز پیش‌فروش را می‌دهد.

سایت رسمی PlayStation VR2 فعال شده است و در آن می‌توانید با انواع‌واقسام توضیحات فنی مربوط‌به کیفیت بسیار بالای این هدست واقعیت مجازی مواجه شوید. مطابق جدیدترین اخبار بازی، فعال شدن این صفحه‌ی رسمی سایت پلی استیشن کاری می‌کند که خیلی‌ها دیگر مطمئن به عرضه‌ی PS VR2 در حوالی ماه نوامبر سال ۲۰۲۲ باشند. در ابتدای صفحه می‌خوانیم: «پلی استیشن وی آر 2. درحالی‌که گیمینگ واقعیت مجازی با یک جهش بسیار بزرگ به سمت جلو وارد نسل جدید می‌شود، قدم به جهان‌هایی بگذارید که واقعا احساس واقعی بودن را به بازیکن می‌دهند».

در این سایت می‌توانید توضیحات گوناگونی را درباره‌ی کنترلرهای سنس PS VR2 و قابلیت‌های خود این هدست واقعیت مجازی جدید سونی مطالعه کنید. جالب این‌جا است که بازیکن‌ها وقتی به پایین صفحه می‌رسند، با گزینه‌ی ثبت نام مواجه می‌شوند؛ تا اگر می‌خواهند، با ثبت اکانت PSN خود مطمئن شوند که به محض انتشار هر خبر راجع به پلی استیشن وی آر 2 در جریان آن قرار می‌گیرند. هر شخص که به این شکل سراغ ثبت نام در صفحه‌ی رسمی پلی استیشن وی آر 2 برود، براساس توضیحات رسمی مدام جدیدترین اطلاعات راجع به رونمایی از بازی‌های جدید هدست واقعیت مجازی، تاریخ عرضه و زمان آغاز پیش‌فروش را دریافت می‌کند.

موجود ماشینی عظیم الجثه دایناسورمانند در بازی Horizon Call of the Mountain پلی استیشن وی آر 2 سونی

جالب این‌جا است که پروسه‌ی طی‌شده تا این‌جا برای پلی استیشن وی آر 2 خیلی‌ها را به یاد خود کنسول PS5 می‌اندازد. سونی اول در نمایشگاه CES از لوگو رسمی آن رونمایی کرد و سپس در ماه فوریه سراغ فعال‌سازی صفحه‌ی رسمی پلی استیشن 5 در سایت رفت. چند ماه بعد از آن شاهد رونمایی از خود دستگاه بودیم و سپس در ماه نوامبر، کنسول PS5 از راه رسید. پس شاید دقیقا ادامه‌ی پروسه‌ی رونمایی کامل و عرضه‌ی PlayStation VR2 نیز به همین شکل طی شود.


منبع Push Square
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده