نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۲

شینجی میکامی: ریمیک Resident Evil 4 باید داستان بازی را بهتر کند

شینجی میکامی در یک مصاحبه‌ی جدید از اشتیاق خود به مشاهده‌ی پیشرفت داستان Resident Evil 4 با عرضه‌ی ریمیک آن صحبت کرده است.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، شینجی میکامی که با ساخت بازی الهام‌بخش و جریان‌ساز Resident Evil 4 شناخته می‌شود، در یک مصاحبه‌ی جدید از اشتیاق خود مبنی بر بهتر شدن قصه‌ی رزیدنت اویل 4 در نسخه‌ی ریمیک این اثر صحبت کرده است. در صحبت‌های جدید میکامی پیرامون بازسازی Resident Evil 4 می‌خوانیم:

«این عالی است اگر کپکام یک نسخه‌ی بهتر از داستان رزیدنت ایول 4 را در نسخه‌ی بازسازی‌شده روایت کند و یک محصول خوب را در دسترس قرار بدهد. تعداد زیادی از طرفداران احتمالا این بازی را می‌خواهند. پس به نظر من ساخته شدن ریمیک Resident Evil 4 یک اتفاق خوب است».

مروری بر کارنامه کاری شینجی میکامی

میکامی در جریان مصاحبه با وب‌سایت VG247 اعلام کرد که داستان بازی RE4 را تنها در سه هفته نوشته است. او آرزو می‌کند تا بازسازی این اثر، قصه‌ای جذاب‌تر و باکیفیت‌تر را تعریف بکند. میکامی موسس شرکت Tango Gameworks به‌حساب می‌آید و طی سالیان اخیر بر روند تولید بازی Ghostwire: Tokyo نظارت داشته است. این بازی‌ساز کارکشته‌ی ژاپنی که دیگر عضوی از کپکام نیست، طی سال‌های اخیر و در میان شایعات ساخت نسخه‌ی بازسازی رزیدنت ایول 4 از ساخته شدن این ریمیک حمایت کرده است.

ساخت ریمیک بازی Resident Evil 4 هنوز به‌شکل رسمی از سوی کپکام تایید نشده است. اما منابع مختلف خبر از در حال ساخت بودن آن داده‌اند. ماه‌ها قبل گفته شد که روند تولید این اثر در شرکت کپکام پس از یک تحول اساسی دوباره از سر گرفته شده است. نظر شما چیست؟ به‌نظرتان داستان قسمت چهارم سری بازی Resident Evil در چه بخش‌هایی می‌تواند تقویت شود؟ دیدگاه خود را برای زومجی بنویسید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده