نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۷

مبارزه برای انتقام در فیلم کوتاه و تبلیغاتی بازی Sifu

فیلم کوتاه و تبلیغاتی Sifu با تمرکز روی مشخصه‌های اصلی گیم‌پلی و داستان این بازی، علاقه‌مندان را برای داستانی انتقام‌محور و پر زد و خورد آماده می‌کند.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، یک اقتباس لایو-اکشن ۹ دقیقه‌ای از بازی Sifu پخش شده است که علاقه‌مندان را برای تجربه‌ی این اثر آماده می‌کند. فیلم کوتاه مورد بحث طی همکاری سازندگان بازی یعنی استودیو اسلوکلپ (Sloclap) با تیم تولید این لایو اکشن ساخته شده است. وظیفه‌ی سرپرستی تیم سازنده، کارگردانی، نویسندگی و تدوین اثر بر عهده‌ی کریستوفر کلارک کوان (Christopher Clark Cowan) بود.

لایو-اکشن کوتاه و تبلیغاتی سیفو، داستان و ماهیت گیم‌پلی این بازی را در مقیاس کوچک به تصویر می‌کشد. در این فیلم یک کونگ‌فو-کار را می‌بینیم که در پی انتقام‌جویی برای خانواده‌ی خود تصمیم دارد به‌مبارزه با پنج قاتلِ خطرناک برود. قهرمان داستان برای رسیدن به‌هدف خود باید موانع بسیار زیادی را پشت سر بگذارد و در میدان‌های سنگین و بی‌رحم مبارزه پیروز شود. تکنیک‌های مبارزاتی سبک پَک‌مِی درکنار مولفه‌های خاص گیم‌پلی بازی سیفو مثل بازگشت از مرگ به‌قیمت پیر شدن قهرمان داستان، از جمله مواردی هستند که به‌شکل مستقیم در این فیلم کوتاه اقتباس شده است.

دانلود از آپارات

Sifu که با پشتیبانی بخش حمایت از بازی‌های مستقل پلی استیشن ساخته شد، در تاریخ ۸ فوریه (۱۹ بهمن) روی پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و پی سی (ازطریق فروشگاه اپیک) به‌دست گیمرها می‌رسد. اگر شما هم این فیلم کوتاه را تماشا کرده‌اید، نظر خود راجع به آن را برای زومجی بنویسید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده