// جمعه, ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۳

انتشار جزئیات نسخه‌های نسل نهمی بازی Apex Legends در آینده نزدیک

ریسپاون می‌گوید اطلاعات مربوط‌به نسخه‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس Apex Legends به‌زودی اعلام می‌شود.

EA سال گذشته و در زمان عرضه‌ی کنسول‌های نسل نهمی اعلام کرد که استودیوی Respawn Entertainment در حال کار روی نسخه‌‌ی مخصوص Apex Legends برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس است و در سال ۲۰۲۱ آن را منتشر می‌کند؛ موضوعی که در سال میلادی قبل اتفاق نیفتاد. بااینکه ریسپاون تاکید کرده همچنان مشغول کار روی نسخه‌ی نسل نهمی ایپکس لجندز است، تاکنون اطلاعات زیادی را از آن منتشر نکرده است. حالا اما آن‌ها قرار است به‌زودی جزئیات نسخه‌ی مذکور را با طرفداران به اشتراک بگذارند.

ریسپاون در جریان نمایشی که به معرفی Mad Maggie، جدیدترین لجند بازی Apex Legends اختصاص داشت، گفت اخبار مربوط‌به نسخه‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/سری اس این بازی بتل رویال «به‌زودی زود» اعلام می‌شوند. بااینکه آن‌ها غیر از این اطلاعات بیشتری ارائه ندادند، اشاره کردند که نسخه‌های نسل ۹ حاوی «تعدادی ویژگی‌ جدید» خواهند بود. همچنین اخیرا نسخه‌ی PS5 ایپکس لجندز در سرورهای بک‌اند شبکه‌ی پلی استیشن دیده شد که می‌تواند به این معنا باشد که عرضه‌ی نسخه‌ی نسل جدید قریب‌الوقوع خواهد بود.

فصل ۱۲ بازی Apex Legends به نام Defiance تا چند روز دیگر و در تاریخ ۸ فوریه (۱۹ بهمن) آغاز می‌شود و همان‌طور که بالاتر به آن اشاره شد، کاراکتر جدید Mad Maggie را به بازی اضافه می‌کند. علاوه‌براین، نسخه‌ی موبایلی این بازی شوتر اول‌شخص که Apex Legends Mobile نام دارد، در آینده‌ی نزدیک به‌‌صورت محدود منتشر خواهد شد. ایپکس لجندز در حال حاضر روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی در دسترس است.

شما کاربران زومجی درپایان می‌توانید نظرات خود را در این خصوص با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده