نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۷

ساخت بازی GTA 6 رسما تایید شد

راک‌استار به‌صورت رسمی ساخت بازی GTA 6 را تایید و اعلام کرد که مراحل ساخت بازی به خوبی در حال انجام است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، ساخت بازی GTA 6 رسما تایید و اعلام شده است. راک‌استار دقایقی پیش با انتشار بیانیه‌ای در وب‌سایت خود رسما اعلام کرد که بازی GTA VI هم‌اکنون در دست ساخت است و مراحل ساخت آن به خوبی در جریان است. راک‌استار در بیانیه منتشر شده گفت:

«با افزایش طول عمر بازی GTA V، بسیاری از شماها در مورد بازی بعدی GTA از ماه سؤال کرده‌ بودید. هدف ما همیشه این است زمانی‌که ساخت پروژه جدیدی را آغاز می‌کنیم، به‌طور قابل توجهی چیزی فراتر از بازی قبلی خود انجام دهیم و خوشحالیم که تایید کنیم قسمت بعدی بازی Grand Theft Auto به‌خوبی در حال پشت سر گذاشتن مراحل توسعه و ساخت است. ما مشتاقانه منتظریم به محض اینکه آماده شویم، شروع به اشتراک گذاشتن اطلاعات بیشتری از این بازی شویم. بنابراین برای آگاهی از جزئیات و اخبار رسمی با Rockstar Newswire همراه باشید. ازطرف کل تیم از همه شما بابت حمایتی که طی این مدت کردید تشکر می‌کنم و بی‌صبرانه منتظر قدم گذاشتن در آینده با شما هستیم.»

پیش از این شایعه شده بود که مراحل ساخت بازی GTA 6 در سال ۲۰۲۰ آغاز شده است، اما این بازی زودتر از سال ۲۰۲۴ یا ۲۰۲۵ عرضه نخواهد شد. همچنین شایعاتی در مورد به‌وجود آمدن مشکلاتی در طول مراحل ساخت بازی شنیده می‌شود، اما راک‌استار به این شایعات واکنش رسمی نداشته است. علاوه‌براین، طبق شایعات منتشر شده، بازی GTA VI ممکن است در شهر وایس سیتی جریان داشته باشد. قابل انتظار است که بازی GTA 6 برای کنسول‌های نسل نهمی و پی سی عرضه شود.

راک‌استار مدتی پیش ریمستر سه نسخه از بازی‌های GTA را منتشر کرد و به‌زودی قرار است ریمستر بازی GTA V را برای کنسول‌های نسل نهمی و پی سی عرضه کند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده