// پنجشنبه, ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۹

تیم شیفر: می‌خواهم بازی بعدی استودیو دابل فایل اورجینال باشد

تیم شیفر، موسس استودیوی دابل فایل و کارگردان بازی 2 Psychonauts دوست دارد دست به خلق مجموعه‌ای کاملا جدید و اورجینال بزند.

تیم شیفر، موسس استودیوی Double Fine و سازنده‎‌‌ی بازی‌هایی چون Psychonauts و Grim Fandango به‌تازگی با بازی Psychonauts 2 توانست جایزه بهترین بازی سال را از New York Videogame Critics Circle دریافت کند. او در همین راستا با IGN مصاحبه‌ای داشته و از این می‌گوید حالا که سایکوناتس 2 منتشر شده است، او تمایل دارد دابل فاین برای بازی بعدی خود سراغ ساخت یک آی‌پی کاملا جدید و اورجینال برود.

این بازی‌ساز با تجربه توضیح می‌دهد: «من روی بازی‌های دیگری هم کار کرده‌ام که دنباله‌ای برای قسمت‌های قبلی‌شان محسوب می‌شدند. اما مهم‌ترین دنباله‌ای که برای ادامه‌ی یک داستان بزرگ ساخته‌ام، Psychonauts 2 بوده است. فکر می‌کنم ساخت این بازی من را ترغیب کرده است که در مرحله‌ی بعدی دست به ساخت یک بازی جدید و اورجینال بزنم. در حال حاضر مشغول ایده‌پردازی برای اثر بعدی هستم.»

دابل فاین یکی از استودیوهای زیرمجموعه‌ی ایکس باکس محسوب می‌شود. مصاحبه‌گر از شیفر می‌پرسد آیا آی‌پی یا مجموعه‌ بازی‌ای در ایکس باکس وجود دارد که نظر او را به خود جلب کرده باشد؟ او می‌گوید برد میور، طراح و برنامه‌نویس سابق دابل فاین به او پیشنهاد کرده بود روی Warcraft Adventures کار کنند؛ اثری ماجراجویی از بلیزارد که هیچ‌وقت رنگ انتشار را ندید. شیفر البته دوباره تاکید می‌کند که این استودیو می‌خواهد تمرکز خود را روی خلق آی‌پی اورجینال بگذارد و علاقه‌ای به کار روی بازی‌های شرکت‌های دیگر ندارد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی حرف‌های تیم شیفر چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده