نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۱

برنامه عرضه محتویات فصلی Halo Infinite هنوز آماده نشده است

با توجه‌به توییت جدید جوزف استیتن، تیم 343 اینداستریز برای اعلام دقیق برنامه‌ی زمانی توسعه و انتشار محتویات فصلی بازی Halo Infinite به زمان بیشتری نیاز دارد.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، جوزف استیتن که رئیس بخش خلاقیت تیم 343 اینداستریز به‌شمار می‌رود با نشر یک توییت جدید از آماده نبودن این تیم برای انتشار نقشه‌ی مسیر توسعه‌ی محتویات فصلی بازی Halo Infinite خبر داد. استیتن در این توییت می‌نویسد:

«سلام. در ماه نوامبر اعلام کردیم که اطلاعاتی مهم از نقشه‌ی توسعه‌ی محتویات فصلی هیلو اینفینیت مثل حالت Co-Op و Forge را در ماه ژانویه منتشر خواهیم کرد. ما به‌زمان بیشتری نیاز داریم تا برنامه‌هایمان نهایی شوند و برنامه‌ای را با شما به‌اشتراک بگذاریم که می‌توانیم روی آن حساب باز کنیم. این کار یک اولیت مهم برای من است و در سریع‌ترین زمان ممکن، جدیدترین اخبار را با شما به‌اشتراک خواهیم گذاشت».

بخش چندنفره‌ی بازی Halo Infinite درحال حاضر روزهای اولین فصل خود موسوم به «قهرمانان ریچ/Heroes of Reach» را می‌گذراند. با وجود برگزاری رویدادهای مختلف مثل رویداد Cyber-Showdown که حالت Attrition را به‌بخش چندنفره می‌آورد یا رویداد Fracture: Tenrai که دوباره برگشته است و پوشش سامورایی را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد، هنوز مواردی در بازی هستند مواردی هستند که نیاز به اصلاح شدن توسط سازندگان دارند؛ مواردی مثل چالش برای تولید محتوای بخش چندنفره و صدالبته ایجاد تعادل در مکانیزم‌های پاداش-محور سیستم مولتی‌پلیر. طبق صحبت‌های استیتن طرفداران فعلا باید منتظر باشند تا این تیم بتواند یک برنامه‌ی کامل را در اختیار هواداران قرار دهد.

حالت چندنفره‌ی بازی هیلو اینفینیت به‌طور رایگان در دسترس دارندگان ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی سی قرار گرفته است. نظر شما چیست؟ از بخش چندنفره‌ی بازی هیلو اینفینیت رضایت دارید؟ به‌نظرتان چه مواردی بهتر است به‌این حالت اضافه شوند؟ دیدگاه خود را با زومجی به‌اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده