// پنجشنبه, ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۹

اعلام تاریخ عرضه GhostWire: Tokyo و زمان پخش تریلر جدید بازی

دیشب شاهد نمایش مفصل بازی Gran Turismo 7 بودیم و امشب تریلر جدید بازی GhostWire: Tokyo را خواهیم دید. تاریخ عرضه‌ی رسمی گوست‌وایر توکیو نیز اعلام شد.

GhostWire: Tokyo در تاریخ ۲۵ مارچ/مارس (۵ فروردین ۱۴۰۱) برای پلی استیشن 5 و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد. جدیدترین اخبار بازی نه‌تنها زمان دقیق از راه رسیدن این اثر استودیو ژاپنی Tango Gameworks را به‌صورت رسمی مشخص کرد، بلکه باعث شد بفهمیم راس ساعت ۰۱:۳۰ بامداد پیش رو به وقت ایران شاهد نمایش جدید بازی GhostWire: Tokyo در کانال یوتیوب رسمی پلی استیشن خواهیم بود.

در جهان بازی GhostWire: Tokyo ناگهان تقریبا کل جمعیت شهر توکیو کشور ژاپن محو می‌شود و موجوداتی فراطبیعی از یک جهان دیگر، جای مردم را در خیابان‌ها می‌گیرند. بازیکن در نقش آکیتو (Akito) و به‌عنوان یکی از آخرین انسان‌های زنده‌ی باقی‌مانده در شهر، با یک روح به اسم KK متحد می‌شود تا این تهدید عجیب حمله‌کرده به توکیو را متوقف کند.

افرادی که سراغ خرید پیش‌خرید بازی GhostWire: Tokyo بروند، به پاداش‌هایی همچون دو لباس ویژه برای شخصیت اصلی دسترسی خواهند داشت. آن‌هایی که نسخه‌ی Digital Deluxe را بخرند هم طبیعتا موارد بیشتری را از سوی سازنده و ناشر اثر دریافت می‌کنند؛ از لباس شینوبی و سلاح Kunai تا پک پوشش خیابانی و دسترسی زودهنگام به گوست‌وایر توکیو. در حقیقت اگر سراغ خرید نسخه‌ی دیجیتال دیلاکس بازی GhostWire: Tokyo بروید، سه روز زودتر از تاریخ عرضه‌ی اصلی می‌توانید مشغول تجربه‌ی آن شوید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده