// چهار شنبه, ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۷

سه بازی جدید در حال ساخت شرکت EA هنوز معرفی نشده‌اند

اندرو ویلسون، مدیرعامل الکترونیک آرتز گفت که این شرکت سه یا چهار اثر در حال ساخت معرفی‌نشده دارد.

بازیکن‌ها بسیاری از بازی‌های در حال شرکت EA را کم‌و‌بیش می‌شناسند. اما اندرو ویلسون، مدیرعامل الکترونیک آرتز گفت که بعضی از آن‌ها نیز هنوز اصلا به شکل رسمی معرفی نشده‌اند. او در رابطه با برنامه‌های کلی EA توضیح داد: «اکنون آمادگی ارائه‌ی اطلاعات کامل را نداریم و معمولا در این بازه‌ی زمانی از سال، چنین کاری را انجام نمی‌دهیم. اما چند اشاره به برنامه‌های خود داشته‌ایم. واضح است که توجه به آثار اصلی متعلق به ما نقشی کلیدی در رشد شرکت دارد؛ آثاری مثل سری بازی FIFA و لایو سرویس‌های متصل به آن. همین نکته در رابطه با سری بازی Madden NFL، سری بازی NHL و بازی‌های ورزشی دیگر ما هم درست است.

بازی Apex Legends به شکل مشخص همچنان در حال تکامل است و رشد شگفت‌انگیزی را به نمایش می‌گذارد. یک بازی موبایل Apex Legends هم در بازار خواهیم داشت که هنوز به شکل دقیق نمی‌دانیم در چه تاریخی از راه می‌رسد. ما یک بازی Need for Speed در حال ساخت داریم و در همین حین سه یا چهار اثر هستند که هنوز آن‌ها را معرفی نکرده‌ایم. اما شما می‌توانید تصور کنید که ما چه‌قدر سال به سال، مدام مشغول تلاش برای یافتن راه‌های جدید برای گسترش آثار ارائه‌شده از سوی الکترونیک آرتز هستیم. این کار را با عرضه‌ی بازی‌های جدید، خلق مجموعه‌های تازه، ارائه‌ی بسته‌های الحاقی و خرید [استودیوها] انجام می‌دهیم».

لوگو شرکت‌های الکترونیک آرتز و کدمسترز

اشاره‌ی اندرو ویلسون به بازی Need for Speed جدید پیش از پرداختن به «۳ یا ۴ اثر معرفی‌نشده» کاری کرد که حدس بزنیم الکترونیک آرتز مشغول اشاره به بازی‌هایی است که واقعا به هیچ عنوان معرفی نشده‌اند؛ نه آثاری مانند بازی شوتر اول‌شخص جدید Star Wars استودیو ریسپاون، بازی Star Wars Jedi و بازی استراتژی جدید جنگ ستارگان که EA به شکل رسمی، معرفی اولیه‌ی آن‌ها را تحویل طرفدارها داد. بالاخره ما اکنون حتی اسم کامل بازی Need for Speed مورد بحث را نمی‌دانیم و صرفا شرکت EA گفته است که استودیو Criterion Games آن را می‌سازد. اما ظاهرا ویلسون آن نید فور اسپید را یک بازی معرفی‌شده در نظر می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت EA در آخر گفت که فعلا الکترونیک آرتز در حال پذیرش کامل خریدهایی است که موفق به تکمیل آن‌ها شد. کدمسترز، Glu Mobile ،Metalhead Software و Playdemic در سال ۲۰۲۱ به EA پیوستند. بااین‌حال الکترونیک آرتز همچنان به بررسی بازار ادامه می‌دهد. در حقیقت براساس جدیدترین اخبار بازی، EA به‌دنبال فرصت‌های مناسب برای خریدهای بیشتر و بزرگ‌تر شدن خواهد بود.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده