// چهار شنبه, ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۶

اهمیت بسیار زیاد وجود فرهنگ کاری مناسب در Bungie برای سونی

جیم رایان، مدیرعامل و رئیس بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی گفت که برطرف شدن هر مشکل موجود در فرهنگ کاری بانجی را بسیار جدی می‌گیرد.

چند روز قبل استودیو بازی‌سازی Bungie توسط سونی خریده شد. پیت پارسنز از بانجی و جیم رایان از پلی استیشن درباره‌ی همکاری با یکدیگر صحبت کردند و صدالبته سراغ اشاره به گزارش‌هایی رفتند که مدتی قبل به وجود برخی از مشکلات در فضای کاری استودیو Bungie اشاره داشتند. رایان گفت که سونی وجود فرهنگ کاری مناسب در استودیو را بسیار جدی می‌گیرد. به‌گفته‌ی او SIE از استودیوهای پلی استیشن و هر شرکتی که با پلی استیشن کار کند، انتظارات زیادی از نظر ایجاد فضای کاری مناسب برای بازی‌سازها دارند.

در گزارش ماه دسامبر IGN، درباره‌ی اعتراض ۲۶ کارمند سابق یا فعلی بانجی به وجود رفتارهای سمی مختلف در استودیو سازنده‌ی سری بازی Destiny خواندیم. بانجی همان موقع به شکل عمومی و رسمی بابت مشکلات عذرخواهی کرد و تایید شد که از چند وقت قبل، تلاش شرکت برای پیشرفت در ایجاد فضای کاری مناسب شروع شده است. همچنین بانجی اعلام کرد که برخی از افرادی که باعث شکل‌گیری رفتارهای غلط در استودیو بودند، مدتی قبل اخراج شده‌اند.

رایان توضیح داد: «سونی موضوع را شدیدا جدی می‌گیرد. ما بخش‌های مختلف شرکت و همکارهای خود را از این نظر با استانداردهای سطح بالا مورد ارزیابی قرار می‌دهیم. از همان ابتدا که گفت‌وگو را با بانجی شروع کردیم، من در این مورد حساسیت بسیار زیادی داشتم. اکنون فقط تحت تاثیر کارهایی قرار گرفته‌ام که بانجی برای سازمان‌دهی و اداره کردن خود انجام داده است. برای این سازمان‌دهی داخلی، بانجی را ستایش می‌کنم. سونی در چند بخش می‌تواند از بانجی درس بگیرد. انسان‌دوستی تبدیل به بخشی از پایه و اساس این استودیو شده است و فکر می‌کنم همین گویای همه‌چیز باشد».

جیم رایان، رئیس و مدیرعامل بخش سرگرمی های تعاملی شرکت سونی در کنار لوگو کنسول PS5

پارسنر می‌گوید که سونی و بانجی بین یکدیگر ارتباطی صادقانه را برقرار کردند. هر دو می‌دانند که بانجی در چه بخش‌هایی از فرهنگ کاری پیشرفت کرد، در کدام بخش‌ها رو به پیشرفت است و کجا به یادگیری ادامه می‌دهد. آن‌ها می‌خواهند دانش خود در این رابطه را افزایش دهند، محیط کاری بهتری را بسازند و رشد کنند.

پیت پارسنز گفت: «ما (سونی و بانجی) به شکلی باورنکردنی درباره‌ی کارهایی که مشغول انجام آن‌ها هستیم و چالش‌هایی که مقابل خود می‌بینیم، با هم شفاف بودیم. ما یک شرکت ۳۰ساله داریم و به یادگیری، ساختن و رشد ادامه می‌دهیم. به کاری که اکنون مدام در مسیر ساخت یک محیط پر رونق برای کارمندها انجام می‌دهیم، بسیار افتخار می‌کنم؛ محیطی مناسب برای فعالیت انسان‌های مختلف. به انجام این کار ادامه خواهیم داد. خواهیم ساخت، یاد خواهیم گرفت و بزرگ‌تر خواهیم شد. فکر می‌کنم باید موارد زیادی را از سونی یاد بگیریم».


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده