نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۴

تجربه‌ی بازی The Anacrusis توسط ۲۰۰ هزار بازیکن در هفته‌ی نخست عرضه

طبق آخرین اخبار منتشر شده، بازی شوتر و کوآپ The Anacrusis در هفته‌ی اول انتشار خود توانسته به محبوبیت زیادی برسد و هم‌اکنون بازیکنان بسیاری از تجربه‌ی این اثر لذت می‌برند.

بازی The Anacrusis اثری در ژانر شوتر و کوآپ به شمار می‌آید که توسط استودیوی Stray Bombay توسعه یافته و از حدود یک هفته قبل به‌صورت دسترسی زودهنگام در اختیار کاربران پلتفرم پی سی و کنسول‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قرار گرفته است. نسخه‌ی دسترسی زودهنگام بازی The Anacrusis از برخی منتقدان که به تجربه‌ی آن پرداخته بودند، بازخوردهای کم و بیش مثبتی را دریافت کرد؛ بااین‌حال طبق گفته‌ی استودیوی Stray Bombay، بازیکنان استقبال بی‌نظیری از این بازی داشته‌اند که بخش مهمی از آن به‌لطف سرویس Game Pass مایکروسافت بوده است.

در جدیدترین بیانیه‌ی چت فالیشک، یکی از بنیان‌گذاران استودیوی Stray Bombay، به نقش مهم و غیرقابل‌انکار سرویس ایکس باکس گیم پس در موفقیت بازی The Anacrusis اشاره شده است. وی همچنین در این بیانیه به تشریح برنامه‌های توسعه‌دهندگان برای ارائه‌ی محتویات جدید شامل حالت‌های متنوع، پشتیبانی از مادهای مختلف و اضافه کردن یک Challenge Track جدید اشاره داشت.

چت فالیشک در مورد موفقیت بازی The Anacrusis گفت:

«مشاهده‌ی ورود جامعه‌ی بازیکنان به بازی The Anacrusis در هفته‌ی اول انتشار فوق‌العاده بود. ما شاهد افزایش این جمعیت به‌لطف سرویس گیم پس بودیم و درکنار آن بازخوردهای بسیار مثبتی از جامعه‌ی بازیکنان پی سی دریافت کردیم. ما کار زیادی در پیش داریم و از تمام بازخوردهای دریافتی استقبال می‌کنیم. درکنار اصلاح مشکلات کنونی بازی، به توسعه‌ی محتوای بیشتر ادامه می‌دهیم و روی پشتیبانی از مادها و ساخت Challenge Track جدید نیز تمرکز داریم.»

نظر شما در مورد استقبال بازیکنان از بازی The Anacrusis چیست؟ اگر شما به تجربه‌ی این بازی شوتر و کوآپ پرداخته‌اید، نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده