نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۸

ادامه موفقیت گسترده مجموعه بازی Monster Hunter شرکت کپکام

شرکت کپکام آمار جدیدی از میزان فروش برخی از بازی‌های مجموعه‌ی مانستر هانتر نظیر بازی Monster Hunter Rise ارائه کرد.

مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، شرکت کپکام با به‌روزرسانی فهرست فروش آثار اصلی خود، آمار جدیدی از میزان فروش بازی‌هایی ارائه کرد که بیش از یک میلیون نسخه فروش داشتند. میزان فروش بازی Monster Hunter Rise تا تاریخ ۳۱ دسامبر ۲۰۲۱ (۱۰ دی ۱۴۰۰) به ۷.۷ میلیون نسخه رسید که نسبت‌به آمار قبلی ۲۰۰ هزار نسخه افزایش داشته است.

این آمار به فروش بازی Monster Hunter Rise تا پایان سال ۲۰۲۱ میلادی مربوط است و شامل فروش نسخه‌ی کامپیوتر آن نمی‌شود که در ژانویه‌ی ۲۰۲۲ در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفت. بی‌تردید اکنون میزان فروش این بازی اکشن نقش‌آفرینی به‌دلیل عملکرد مطلوب آن روی کامپیوتر به مراتب بیشتر از ۷.۷ میلیون نسخه است.

بازی Monster Hunter World نیز کماکان با قدرت به کارش ادامه می‌دهد. شرکت کپکام می‌گوید که مجموع فروش این بازی با افزایش ۲۰۰ هزار واحدی در طول این مدت به ۱۷.۸ میلیون نسخه رسیده است. باید در نظر داشته باشید که این آماروارقام بدون احتساب میزان فروش نسخه‌ی Monster Hunter World: Iceborne Master Edition است.

میزان فروش بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی Iceborne به‌خودی خود ۳۰۰ هزار واحد افزایش را نسبت‌به آمار قبلی تجربه کرد و مجموعا ۸.۸ میلیون نسخه فروش داشت. درنهایت مجموع فروش بازی Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin نیز به‌لطف فروش ۱۰۰ هزار واحدی در این مدت به ۱.۴ میلیون نسخه رسیده است.

نظر به اینکه بسته‌ی الحاقی Sunbreak بازی Monster Hunter Rise در تابستان ۲۰۲۲ به‌صورت همزمان برای کامپیوتر و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود، می‌توان انتظار سودآوری بیشتری برای مجموعه‌ی پرطرفدار مانستر هانتر در سال جاری را داشت. جزئیات بیشتری از این بسته‌ی گسترش‌دهنده در بهار امسال منتشر خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده