// سه شنبه, ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۱

ساخت کاور آهنگ کلاسیک گرن توریزمو توسط Bring Me the Horizon برای GT7

کاور جدید آهنگ Moon Over The Castle که طرفدارهای مجموعه‌ی ریسینگ گرن توریزمو با آن خاطره دارند، توسط گروه Bring Me the Horizon برای بازی Gran Turismo 7 ضبط شده است.

گرن توریزمو 7 به‌عنوان جدیدترین بازی شبیه‌ساز رانندگی واقعی استودیو Polyphony Digital در تاریخ ۴ مارس (۱۳ اسفند) برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 عرضه می‌شود. حالا در جدیدترین اخبار بازی مشخص شد که بند بریتانیایی Bring Me the Horizon قرار است کاور یکی از آهنگ‌های به یاد ماندنی مجموعه را در Gran Turismo 7 به طرفدارها تحویل بدهد. پس نسخه‌ی جدید آهنگ Moon Over The Castle یکی از آثار حاضر در آلبوم موسیقی متن بازی GT7 خواهد بود.

تبلیغات این کاور جدید از آهنگ Moon Over The Castle در شبکه‌های اجتماعی پخش شده‌اند و طرفدارهای گروه راک و متال Bring Me The Horizon در ردیت می‌گویند که تلاش‌های آن‌ها برای آپلود نسخه‌ی فاش‌شده‌ی آهنگ به جایی نمی‌رسد. زیرا با هشدار کپی‌رایت جلوی پخش بیشتر آن گرفته می‌شود. در نتیجه واضح به‌نظر می‌رسد آهنگ آماده‌ی پخش است و باید دید چه زمانی سونی به شکل رسمی آن را تقدیم طرفدارهای سری بازی Gran Turismo خواهد کرد. در این بین نباید از یاد برد که راس ساعت ۰۱:۳۰ بامداد پنج‌شنبه به وقت ایران شاهد پخش State of Play حدودا ۳۰ دقیقه‌ای جدید از سوی پلی استیشن با تمرکز کامل روی بازی Gran Turismo 7 خواهیم بود.

ماشین پورشه در پوستر بازی Gran Turismo 7

بند Bring Me The Horizon برای یک بازی دیگر گره‌خورده به پلی استیشن هم آهنگ ساخته است. زیرا آهنگ Ludens دث استرندینگ هیدئو کوجیما به همین گروه تعلق دارد. اکنون حدود یک ماه تا عرضه‌ی بازی گرن توریزمو 7 باقی مانده است و شاید نسخه‌ی جدید آهنگ Moon Over The Castle در State of Play مورد اشاره پخش شود.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده