// دوشنبه, ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۳

احتمال رونمایی از پارت دوم بازی Final Fantast 7 Remake در سال ۲۰۲۲

یوشینوری کیتاسه در جریان رویداد ۲۵ سالگی فاینال فانتزی 7 اعلام کرده که پارت دوم نسخه ریمیک، برای رونمایی در سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده است.

چندی پیش بود که مشخص شد به مناسبت ۲۵ سالگی Final Fantasy 7، یک رویداد در ژاپن برگزار خواهد شد تا اسکوئر انیکس ۲۵ سالگی این بازی را جشن بگیرد. در همین راستا، امروز رویداد مدنظر برگزار شد و یوشینوری کیتاسه، کارگردان FInal Fantasy 7 و تهیه‌کننده Final Fantasy 7 Remake، اطلاعاتی را از پارت دوم در دسترس قرار داد.

وی دراین‌باره می‌گوید «ما سخت در حال تلاش روی Final Fantasy VII: Ever Crisis هستیم، پس منتظر این بازی باشید. به‌علاوه این مورد، باتوجه‌به بازی مورد انتظار فاینال فانتزی ۷ ریمیک، اطلاعات بیشتری در سال جاری میلادی درنظر گرفته شده است.» در ادامه از وی پرسیده شد که آیا دنباله این بازی را شاهد هستیم یا خیر که کیتاسه در ادامه صحبت‌های خود افزود «بله. ما بیست و پنجمین سالگرد فاینال فانتزی ۷ را شروع کرده‌ایم و می‌خواهیم که آن را جشن گرفته و هواداران را هیجان‌زده کنیم. ازاین‌رو در جریان ۱۲ ماه آینده، می‌خواهیم که اطلاعات بیشتری را منتشر کنیم. درانتظار این اطلاعات باشید.»

تابه‌امروز اطلاعات دیگری از پارت دوم ریمیک FInal Fantasy 7 منتشر شده است. اینکه نائوکی هاماگوچی، یکی از کارگردان‌های فاینال فانتزی 7 ریمیک، کارگردان پارت دوم خواهد بود. همچنین تتسویا نومورا اعلام کرده که درمقایسه با نسخه Intergrade، پارت دوم از ویژگی‌های بیشتر پلی استیشن 5 استفاده خواهد کرد. همچنین در بیانیه اسکوئر انیکس در راستای سالگرد ۲۵ سالگی فاینال فانتزی 7، پروژه‌های بیشتری با محوریت این بازی در دست ساخت است.

دراین‌میان بد نیست اشاره‌ای هم به بازی The First Soldier داشته باشم که یک بازی بتل رویال از جهان فاینال فانتزی 7 است که برای موبایل عرضه شده است. همچنین بازی Ever Crisis، تمامی وقایع Final Fantasy 7 را پوشش می‌دهد. به‌عبارتی شامل وقایع داستانی فاینال فانتزی 7 و تمامی اسپین‌آف‌های مربوط‌به آن می‌شود.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده