// دوشنبه, ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۶

نسخه پی سی Elden Ring از سیستم ضد تقلب Easy استفاده می‌کند

با اجرای نسخه کامپیوتر بازی Elden Ring، سیستم ضدتقلب Easy ابتدا سیستم بازیکن را اسکن کرده تا متقلبان را شناسایی و حساب کاربری‌شان را مسدود کند.

بازی Elden Ring در تاریخ ۶ اسفند ماه (۲۵ فوریه) عرضه می‌شود و هرقدر که به زمان عرضه بازی نزدیک‌تر می‌شویدم، اخبار بیشتری حول جدیدترین ساخته جدید فرام‌سافتور در دسترس قرار می‌گیرد. دراین‌میان سوالی که وجود دارد، این است که تیم سازنده از چه سیستم برای مقابله با متقلبان بخش چندنفره نسخه کامپیوتر بازی استفاده کرده است.

یکی از کاربران ردیت به‌تازگی متوجه شده که نسخه پی سی الدن رینگ از سیستم ضد تقلب Easy یا به اختصار EAC استفاده خواهد کرد. با اجرای الدن رینگ، کلاینت EAC اجرا شده و سیستم شخص مورد نظر را مورد بررسی قرار می‌دهد. در ادامه دیتاهای جمع شده مورد بررسی قرار می‌گیرند تا شخص متقلب، مسدود شود.

در توضیحات منتشر شده آمده است «دیتا تقلب [دیتا جمع‌آوری شده توسط EAC] صرفا برای هدفی مشخص استفاده می‌شود؛ هدفی که شامل شناسایی و مسدود کردن بازیکنانی است که در بازی تقلب می‌کنند. همچنین رفتارهای کاربران را تجزیه و تحلیل کرده و کدهای تقلب را هم شناسایی می‌کند.» با این‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که این سیستم تا چه اندازه روی تجربه بازی به‌صورت آفلاین تأثیرگذار خواهد بود.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Elden Ring در تاریخ ذکر شده برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری اس | ایکس باکس سری ایکس عرضه می‌شود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده