نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۲

احتمال کار استودیو Certain Affinity روی حالت جدید بازی Halo Infinite

براساس ادعای ویندوز سنترال، استودیو Certain Affinity درکنار توسعه‌ی یک بازی مشابه Monster Hunter روی یک حالت تازه برای Halo Infinite نیز کار می‌کند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شاید استودیو Certain Affinity مشغول کار روی یک حالت جدید برای بازی Halo Infinite استودیو ۳۴۳ اینداستریز باشد. این استودیو پشتیبان پرکار که در شهر آستین واقع در ایالت تگزاس قرار دارد، از سال ۲۰۱۷ در بخشی از توسعه‌ی مجموعه بازی‌های Halo و Call of Duty نقش داشته است. در کارنامه‌ی Certain Affinity کار روی بازی‌های شوتر Left 4 Dead و Doom نیز دیده می‌شود.

رسانه‌ی ویندوز سنترال می‌گوید سرنخ‌هایی به‌دست آورده است که به توسعه‌ی یک حالت تازه برای هیلو اینفینیت توسط استودیو Certain Affinity اشاره دارند که می‌تواند یک حالت بتل رویال یا حالت کاملا متفاوتی باشد. ظاهرا این حالت تازه با اسم رمز Tatanka شناخته می‌شود و در ماه‌های آتی در دسترس قرار می‌گیرد. طبق گزارش ویندوز سنترال، این حالت بیشتر برای کاربران تازه‌وارد طراحی شده است و نسبت‌به حالت‌هایی نظیر Big Team Battle و Arena دشواری کمتری از لحاظ رقابتی دارد. گویا هدف این حالت جذب بازیکنانی است که معمولا مشتاق به تجربه‌ی بازی‌های هیلو نیستند؛ بنابراین احتمالا گیمرهای فورتنایت، Call of Duty Warzone یا Apex Legends را هدف گرفته است.

این می‌تواند به تجربه‌ای PvE (بازیکن دربرابر محیط) نظیر حالت Horde بازی Gears of War یا تجربه‌ای PvPvE (بازیکن دربرابر سایر بازیکن‌ها و محیط) مانند حالت Warzone بازی Halo 5 اشاره داشته باشد. این احتمال نیز وجود دارد که منظور آن‌ها حالتی برپایه‌ی بتل رویال باشد. ظاهرا استودیو ۳۴۳ اینداستریز قبلا احتمال راه‌یابی حالت بتل رویال به بازی Halo Infinite را رد کرده است. بنابراین نمی‌توان با اطمینان گفت که آن‌ها در آینده چه مسیری را در پیش خواهند گرفت.

کاراکترهای بازی هیلو اینفینیت

بنابر ادعای رسانه‌ی ویندوز سنترال، شرکت مایکروسافت برای توسعه‌ی یک بازی کو-آپ به سبک Monster Hunter مشغول همکاری با استودیو Certain Affinity است. جف گراب، خبرنگار رسانه‌ی گیمزبیت نیز در برنامه‌ی Giant Bomb گفت که شرکت مایکروسافت برای تولید مجموعه‌ای مانند «مانستر هانتر» با استودیو سرتن افینیتی دست همکاری داده است تا تنوع فهرست بازی‌های سرویس گیم پَس را بالا ببرد.

جف گراب در این‌باره گفت: «آن‌ها با خود می‌گویند ما احتمالا نمی‌توانیم بازی Monster Hunter را به‌دلیل هزینه‌ی زیاد در گیم پَس داشته باشیم. اما قطعا اثری شبیه‌به آن می‌خواهیم. زیرا پتانسیل رشد و تبدیل آن به یک مجموعه‌ی بزرگ را با پشتیبانی بلند مدت می‌بینیم». جز کوردن از رسانه‌ی Windows Central نیز ادعا کرد که در مورد بازی شبیه‌به مانستر هانتر استودیو Certain Affinity شنیده است که گویا با اسم رمز Project Suerte شناخته می‌شود. منابع جز کوردن می‌گویند که این پروژه از تابستان سال ۲۰۲۰ میلادی در حال توسعه است و احتمالا سال آینده و پیش از انتشار در سال ۲۰۲۴ معرفی خواهد شد.

ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت در کنفرانس مالی سه‌ماهه‌ی اخیر شرکت گفت که بازی Halo Infinite بهترین عرضه را در تاریخ این مجموعه به ثبت رساند و از زمان انتشار در ماه دسامبر برای ایکس باکس، کامپیوتر و گیم پس در مجموع توسط بیش از ۲۰ میلیون بازیکن تجربه شد. بازی Forza Horizon 5 نیز عملکرد خوبی داشت و از زمان انتشار در ماه نوامبر موفق به ثبت ۱۸ میلیون بازیکن شد.

مستر چیف در بازی انحصاری halo infinite ایکس باکس (هیلو اینفینیت)

مقاله‌ی مرتبط:

بازی Halo Infinite درحال‌حاضر در پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر قابل تجربه است. این بازی به‌واسطه‌ی داستان‌سرایی بسیار خوب و درگیرکننده، شخصیت‌پردازی عالی شخصیت‌های جدید Weapon و Echo-216، گان‌پلی روان و دوست‌داشتنی، فعالیت‌های فرعی ارزشمند دارای پاداش مناسب، سیستم ارتقای کارآمد برای مهارت‌های مسترچیف، بخش چندنفره اعتیادآور به‌لطف طراحی نقشه‌ها و گان‌پلی، گرافیک بصری چشم‌نواز و موسیقی‌های گوش‌نواز توانست در بررسی زومجی نمره‌ی ۹ از ۱۰ را کسب کند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده