// جمعه, ۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۵۶

کریستیانو رونالدو در تریلر گیم پلی UFL ؛ بازی فوتبال ساخته‌شده با آنریل انجین

استودیو Strikerz همان‌گونه که وعده داده بود، بالاخره تریلر گیم‌پلی بازی UFL را پخش کرد؛ اثری که می‌خواهد بازی‌های فوتبالی دیگر را به چالش بکشد.

بازی UFL حدود ۶ سال در دست ساخت بوده است

درحالی‌که چند ماه از معرفی اثر در گیمزکام می‌گذرد، تریلر گیم‌پلی بازی UFL پخش شد. این بازی فوتبالی که با آنریل انجین ساخته شده است و تجربه‌ی آن رایگان خواهد بود، تاکید زیادی روی ارائه‌ی تجربه‌ی منصفانه به گیمرها دارد. استودیو Strikerz در بریتانیا قرار گرفته است و بازی UFL را در سال ۲۰۲۲ میلادی برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان عرضه خواهد کرد. کریستیانو رونالدو، بازیکن بسیار معروف و تحسین‌شده‌ی دنیای فوتبال یکی از سفیرهای اصلی بازی UFL محسوب می‌شود. الکساندر زینچنکو، روملو لوکاکو، روبرتو فیرمینو و کوین دی بروینه چهار سفیر دیگر ساخته‌ی استودیو Strikerz هستند.

UFL بازیکن‌ها را در رقابت‌های آنلاین، مقابل افرادی هم‌سطح خود قرار می‌دهد. تیم سازنده می‌گوید که با احترام به کارهای انجام‌شده در جهان ویدیوگیم‌های فوتبالی تا امروز، کار خود در ساخت بازی UFL را انجام می‌دهد. مدیرعامل استودیو سازنده می‌گوید: «ما احساس می‌کنیم که جامعه‌ی بازیکنان بازی‌های فوتبالی، مشتاق از راه رسیدن یک تغییر بوده است. هدف ما از ساخت بازی این است که UFL خالی از مشکلاتی باشد که جلوی پیشرفت این سبک را گرفته‌اند».

دانلود ویدیو از آپارات

تیم موناکو از فرانسه، تیم بشیکتاش از ترکیه، تیم بروسیا مونشن گلادباخ از آلمان، تیم سلتیک از اسکاتلند، تیم رنجرز از اسکاتلند، تیم شاختار دونتسک از اوکراین، تیم اسپورتینگ از پرتغال و تیم وستهام یونایتد از انگلیس برای بازی UFL با استودیو Strikerz قرارداد ویژه امضا کرده‌اند. استودیو بازی‌سازی Strikerz می‌گوید که در قراردادهای خود با باشگاه‌ها اهداف خاصی را دنبال کرد؛ نه اینکه صرفا به‌دنبال لایسنس برای قرار دادن آن‌ها در بازی فوتبالی باشد. آیا بازی UFL می‌تواند تبدیل به یک رقیب قدرتمند برای بازی FIFA (فیفا) شرکت الکترونیک آرتز و بازی eFootball شرکت کونامی شود؟ باید برای از راه رسیدن محصول صبر کرد.

Strikerz به‌عنوان سازنده‌ی بازی فوتبالی UFL گفت: «هدف ما در بازی این است که به سطحی تازه در برقراری ارتباط بین باشگاه‌ها و طرفدارهای آن برسیم. در آینده به اعلام اسامی باشگاه‌های همکار دیگر و همین‌طور امضا قرارداد با تیم‌های بیشتر ادامه خواهیم داد؛ تیم‌هایی متعلق به نقاط گوناگون جهان. پس در سال ۲۰۲۲ منتظر انتظار اخبار بازی جدید و داغ از سوی ما باشید. هر زمان که احساس آمادگی کنیم، سراغ اعلام تاریخ انتشار دقیق می‌رویم». در این بین به شکل رسمی تایید شد که بازی UFL در مراحل پایانی ساخت قرار دارد.

کریستیانو رونالدو، سفیر بازی فوتبالی جدید UFL

UFL از بازی آفلاین، مسابقهی دو نفر مقابل دو نفر و رقابت سه نفر مقابل سه نفر پشتیبانی می‌کند. همچنین بازی میزبان رویدادهای ویژه‌ی آنلاین و فعالیت‌های خاص آفلاین خواهد بود. فراتر از تمامی این‌ها، تیم سازنده تمرکز خود را روی «لیگ فوتبال آنلاین جهانی UFL» گذاشته است که در آن گیمرها به ساخت تیم خود می‌پردازند. نزدیک به ۵۰۰۰ بازیکن واقعی در بازی UFL قرار گرفته‌اند تا بازیکن از آن‌ها برای ساخت تیم خود بهره ببرد.

نظر شما چیست؟ باتوجه‌به نخستین تریلر گیم‌پلی UFL چه آینده‌ای را برای این بازی فوتبال جدید متصور می‌شوید؟


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده