// چهار شنبه, ۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۹

عرضه احتمالی وارزون 2 در سال ۲۰۲۳ برای PC و کنسول های نسل ۹

براساس گزارش جدید تام هندرسون، اکتیویژن در سال ۲۰۲۳ بازی Call of Duty: Warzone 2 را عرضه خواهد کرد.

تام هندرسون، اینسایدر شناخته‌شده‌ی جهان ویدیوگیم گفت که در سال ۲۰۲۳ میلادی شاهد عرضه‌ی جداگانه‌ی کالاف دیوتی وارزون 2 خواهیم بود. به ادعای او این دنباله فقط برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوترهای شخصی عرضه می‌شود. همچنین برخلاف بازی Call of Duty: Warzone، بازی Call of Duty: Warzone 2 از همان روز عرضه جدا از بازی کال آو دیوتی سال ۲۰۲۳ میلادی خواهد بود.

ترکیب گزارش‌های جیسون شرایر از بلومبرگ و تام هندرسون نشان می‌دهد که در سال ۲۰۲۲ میلادی شاهد عرضه‌ی بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 استودیو Infinity Ward خواهیم بود و در سال ۲۰۲۳ میلادی دو بازی Call of Duty به‌دست بازیکنان می‌رسند؛ اثری از استودیو Treyarch و وارزون 2. مطابق جدیدترین اخبار بازی و براساس توضیحات رسانه‌ی بلومبرگ، قراردادهای امضاشده از قبل کاری می‌کنند که هر سه بازی کال آو دیوتی مورد بحث برای کنسول PS5 هم عرضه شوند. از سال ۲۰۲۴ میلادی به بعد چه خواهد شد؟ باید صبر کرد و دید.

هندرسون تاکید دارد که پیوند مستقیمی بین بازی Call of Duty: Warzone 2 و بازی Call of Duty: Warzone برقرار نمی‌شود و مثلا شاهد ادغام سلاح‌های حاضر در آن‌ها نخواهیم بود. اکتیویژن می‌خواهد با عرضه‌ی وارزون 2 برای کنسول‌های نسل ۹ و پلتفرم PC مطمئن شود که یک بازی جدید را روی سخت‌افزار بهتر به مخاطب‌ها تحویل می‌دهد. آیا این گزارش هندرسون کاملا درست از آب درمی‌آید؟ آیا اکتیویژن هم بازی Warzone 2 را برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد کرد و هم بعد از تکمیل پیوستن به مایکروسافت، به پشتیبانی کامل از آن روی این کنسول نسل ۹ سونی ادامه خواهد داد؟ گذر زمان کاری می‌کند که پاسخ‌های قطعی پرسش‌های خود را بگیریم.


منبع GamesRadar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده