// چهار شنبه, ۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۸

تجربه Halo Infinite توسط ۲۰ میلیون بازیکن

در جریان گزارش مالی اخیر مایکروسافت اعلام شد که در مجموع بیش از ۲۰ میلیون نفر هیلو اینفینیت را تجربه کرده‌اند.

در ماه دسامبر سال گذشته بود که بازی Halo Infinite روانه بازار شد. البته حالت چندنفره بازی از یک ماه قبل عرضه‌ی بخش تک‌نفره، به‌صورت رایگان در دسترس کاربران قرار گرفت و توانست بازخوردهای بسیار خوبی را کسب کند. دراین‌میان سؤال اصلی این است که هیلو اینفینیت از نظر تعداد بازیکن، چه عملکردی را از خود به‌جا گذاشته است؟

ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت در جریان گزارش مالی اخیر این شرکت از موفقیت بازی Halo Infinite صحبت کرد و به‌دنبال آن، حساب کاربری توییتر هیلو با انتشار یک توییت اعلام کرد که تابه‌امروز بیش از ۲۰ میلیون نفر بازی Halo Infinite را تجربه کرده‌اند. به همین خاطر این بازی توانسته است بزرگ‌ترین عرضه در مجموعه هیلو را به‌خود اختصاص دهد. اگر هیلو اینفینیت را با نسخه‌های پیشین مقایسه کنیم، می‌بینیم عرضه‌ی بخش تک‌نفره روی گیم پس و رایگان بودن بخش چندنفره، باعث شدند که بیشتر از ۲۰ میلیون نفر سراغ تجربه‌ی بازی بروند.

البته که داستان‌سرایی، گیم‌پلی و سایر المان‌های خوب بازی هم به رسیدن به این آمار و ارقام کمک کرده‌اند. با اینکه بخش چندنفره بازی در زمان عرضه مشکلاتی در زمینه محتوا و سیستم پیشرفت داشت، ۳۴۳ اینداستریز به‌عنوان سازنده بازی در تلاش است تا با ارائه محتویات مختلف، تجربه‌ی لذت بخش‌تر و کامل‌تری را ارائه دهد.

بازی Halo Infinite توانست از زومجی نمره ۹ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی بازی هیلو اینفینیت نوشته است:

بااینکه نمایش اولیه Halo Infinite چیزی نبود که کاربران انتظار داشتند، اما ۳۴۳ اینداستریز و مایکروسافت به‌خوبی توانستند حواشی ایجاد شده را پشت سر گذاشته و محصول نهایی، دقیقا همان چیزی است که کاربران انتظار داشتند؛ تجربه هیجان‌انگیز، دوست داشتنی و به یادماندنی که سرشار از لحظات غم‌انگیز و لذت بخشی است که تا مدت‌ها از آن‌ها یاد خواهید کرد. بااین‌حال شخصیت‌پردازی شخصیت منفی اصلی بازی می‌توانست بهتر باشد و ازطرفی، ارزشمند نبودن پاداشی که در اختیار کاربران در بخش چندنفره قرار می‌گیرد، از مواردی است که سبب شده هیلو اینفینیت نتواند تجربه‌ای بی‌نقص را ارائه دهد. با تمام این موارد، Halo Infinite ارزش ۶ سال صبر کردن را داشت و مسترچیف در ماجراجویی جدید خود تجربه‌ای متفاوت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده