// چهار شنبه, ۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۸

عرضه سه بازی Call of Duty جدید برای پلی استیشن

بلومبرگ اعلام کرد که حداقل سه نسخه آینده مجموعه کالاف دیوتی، برای پلتفرم پلی استیشن منتشر خواهد شد.

جیسون شرایر از رسانه‌ی بلومبرگ اعلام کرد که بازی Call of Duty سال ۲۰۲۲، بازی Call of Duty سال ۲۰۲۳ و وارزون 2 برای پلی استیشن عرضه خواهند شد. به‌دنبال خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت، این سؤال به وجود آمد که آیا در آینده کالاف دیوتی به‌عنوان انحصاری کنسولی ایکس باکس عرضه می‌شود؟ به همین خاطر چند روز قبل فیل اسپنسر، مدیر بخش گیمینگ مایکروسافت در مصاحبه با بلومبرگ اعلام کرد: «من می‌خواهم به همه بازیکن‌هایی که بازی‌های اکتیویژن بلیزارد را روی پلی استیشن بازی می‌کنند، بگویم که قصد و نیت ما بیرون کشیدن جامعه‌ی کاربری بازی‌ها از آن پلتفرم نیست و به این مورد پای‌بند خواهیم ماند».

همچنین در ادامه صحبت‌ها، فیل اسپنسر با انتشار یک توییت اعلام کرد: «با سران سونی گفت‌وگوی خوبی داشتم. تایید می‌کنم که باوجود خریداری شدن اکتیویژن بلیزارد، به همه قراردادهای موجود پای‌بند خواهیم ماند و تمایل داریم کالاف دیوتی را روی پلتفرم پلی استیشن نگه داریم».

بااینحال استفاده از واژه «تمایل» موردی است که می‌تواند دستخوش تغییر شود. حال باتوجه به گزارش جدید بلومبرگ، مشخص شده است که فعلا سه نسخه آینده این سری برای پلی استیشن عرضه می‌شود. در گزارش جدید بلومبرگ آمده است که سونی و اکتیویژن قبل از خریداری شدن اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت قراردادی را امضا کرده بودند که در جریان آن، حداقل سه نسخه آینده کالاف دیوتی برای پلتفرم پلی استیشن عرضه می‌شود.

اگر دقیق‌تر به این قضیه نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که اولین نسخه همان کال آو دیوتی سال جاری میلادی است که توسط اینفینیتی وارد ساخته می‌شود و احتمالا دنباله Modern Warfare خواهد بود. ازطرفی Call of Duty سال ۲۰۲۳ هم توسط تری‌آرک توسعه خواهد یافت و برای پلی استیشن عرضه خواهد شد. دراین‌میان جیسون شرایر، نویسنده بلومبرگ در توییتر اعلام کرده بود که سال آینده شاهد عرضه‌ی بازی Call of Duty: Warzone 2 هم خواهیم بود. ازاین‌رو تا پایان سال ۲۰۲۳ تمامی کالاف دیوتی‌ها روی پلتفرم پلی استیشن عرضه خواهند شد و باید منتظر بمانیم و ببینیم که پس از آن چه سرنوشتی در انتظار این سری است.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده