// سه شنبه, ۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۹

تاریخ انتشار شخصیت قابل انتخاب جدید بازی فایتینگ Guilty Gear Strive

دارندگان سیزن پس Guilty Gear Strive از تاریخ هشت بهمن ماه می‌توانند ازطریق کاراکتر بایکن بازی را تجربه کنند.

در دسامبر سال گذشته استودیو آرک سیستم ورکس (Arc System Works)، سازنده و ناشر Guilty Gear Strive، اعلام کرد که کاراکتر محبوب بایکن در ماه ژانویه به بازی اضافه می‌شود. همچنین چندی پیش تصاویر مختلفی از بایکن فاش شد که ظاهر وی در بازی گیلتی گیر استرایو را نشان می‌دهد. حال آرک سیستم ورکس رسما تاریخ انتشار بایکن برای این بازی فایتینگ تحسین‌شده را با پخش یک تریلر اعلام کرده است.

بایکن در تاریخ هشت بهمن ماه (۲۸ ژانویه) در اختیار آن دسته از کاربرانی قرار می‌گیرد که سیزن‌پس بازی Guilty Gear Strive را خریداری کرده‌اند. سایر کاربران هم در تاریخ ۱۰ بهمن ماه (۳۱ ژانویه) قادر به خرید بایکن به‌صورت جداگانه هستند. شما می‌توانید تریلر پخش‌شده از معرفی کاراکتر بایکن برای بازی Guilty Gear Strive را در یوتیوب مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

تماشا از یوتیوب

بایکن تنها محتوایی نیست که آرک سیستم ورکس برای بازی Guilty Gear Strive آماه کرده است. در تاریخ هشت بهمن ماه، یک حالت جدید به نام Combo Maker هم به بازی اضافه می‌شود. در این حالت بازیکنان می‌توانند کومبوهای مدنظرشان را با کاراکتر مورد علاقه خود خلق کنند و آن‌ها را با سایر بازیکنان به اشتراک بگذارند. در ادامه می‌توانید تریلر پخش‌شده از حالت کومبو میکر را در زومجی تماشا کنید. بازی فایتینگ Guilty Gear Strive روی پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی در دسترس گیمرها قرار دارد.

دانلود از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده