نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۹

تکمیل بازی Elden Ring حدود ۳۰ ساعت طول می‌کشد

فرام سافتور اعلام کرد که به پایان رساندن بازی اکشن نقش‌آفرینی Elden Ring چیزی در حدود ۳۰ ساعت زمان می‌برد.

با استناد به تازه‌ترین اخبار بازی، شرکت فرام سافتور تأیید کرد که بازی Elden Ring را می‌توان تقریبا در ۳۰ ساعت به پایان رساند. یاسوهیرو کیتائو، تهیه‌کننده‌ی Elden Ring در جریان مصاحبه‌ی ویدیویی در رویداد Taipei Game Show 2022 درباره‌ی زمان مورد نیاز برای به پایان رساندن بازی مورد سؤال قرار گرفت و در پاسخ گفت: «این زمان بسته به هر بازیکن نسبتا متفاوت است؛ ولی باتوجه‌به اهداف تعیین‌شده در مسیر توسعه، باور بر این است که تکمیل خط اصلی باید چیزی در حدود ۳۰ ساعت زمان ببرد. این بازی در کل بسیار بزرگ است و شامل ۱۰ها ساعت گیم‌پلی بیشتر می‌شود؛ اما اگر منظور صرفا مسیر اصلی بازی باشد، نباید به پایان رساندن آن بیشتر از این مقدار طول بکشد.»

همانند بازی‌های قبلی فرام سافتور، بازیکنان در بازی Elden Ring نیز قادر خواهند بود تا پیشرفت‌های خود از یک دور بازی را به دور دیگری منتقل کنند و با چالش‌های بیشتری روبه‌رو شوند. یاسوهیرو کیتائو در این‌باره گفت: «با اینکه جهان الدن رینگ بسیار وسیع است، اما بازی طوری طراحی شده است که می‌توان آن را بدون نیاز به تجربه‌ی همه‌ی موارد به پایان رساند. برخی از بازیکنان ترجیح می‌دهند که از همان بار اول به بررسی و کاوش در تمام نقشه بپردازند؛ درحالی‌که برخی دیگر مناطقی را برای اکتشاف در دور دوم یا چرخه‌های بعدی باقی می‌گذارند.»

افزون‌براین، یاسوهیرو کیتائو اظهار داشت که اساسا امکان تجربه‌ی تمام محتویات Elden Ring در یک دور بازی وجود ندارد: «باتوجه‌به این واقعیت که نقاط انشعاب نزدیک به بخش پایانی آن قرار دارند، تکمیل ۱۰۰ درصد بازی عملا غیرممکن است؛ اما مطمئنا می‌توانید بسیار به آن نزدیک شوید.» بازی Elden Ring پس از یک ماه تأخیر نهایتا در تاریخ ۲۵ فوریه (۶ اسفند) در دسترس کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر قرار می‌گیرد. اوایل ماه جاری نسخه‌ی ناقص بخش خلق کاراکتر بازی الدن رینگ لو رفت و شاهد ویدیوهایی از آن بودیم.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده