// دوشنبه, ۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۰

ساخت بازی Elden Ring به پایان رسید

الدن رینگ، گلد شد. در حقیقت پروسه‌ی ساخت بازی به پایان رسیده است و فرام‌سافتور اکنون روی آپدیت روز عرضه‌ی آن کار می‌کند.

در نمایشگاه بازی تایپه اعلام شد که استودیو فرام سافتور پروسه‌ی ساخت Elden Ring را به پایان رسانده است. جدیدترین اثر هیدتاکا میازاکی در تاریخ ۲۵ فوریه (۶ اسفند) برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد. حالا باتوجه‌به اینکه الدن رینگ گلد شده است، تولید گسترده‌ی نسخه‌های فیزیکی آن انجام می‌شود تا در روز عرضه آماده‌ی ارائه به مخاطب‌ها باشند.

استودیو From Software گفت که پروسه‌ی ساخت بازی Elden Ring به شکل روان جلو رفته است و اصلا دیگر خبری از تأخیر خوردن آن نخواهد بود. اکنون تیم سازنده روی آپدیت روز عرضه کار می‌کند تا مطمئن شود که بازیکن‌ها می‌توانند بهترین تجربه‌ی ممکن را در جهان فانتزی خلق‌شده توسط هیدتاکا میازاکی و جرج آر. آر. مارتین داشته باشند.

در صورتی که می‌خواهید شناخت بیشتری از اثر و چگونگی شکل‌گیری آن پیدا کنید، شاید مایل به مطالعه‌ی «الدن رینگ به روایت هیدتاکا میازاکی ؛ از منابع الهام تا تفاوت ها با دارک سولز» در زومجی باشید. بازی Demon's Souls، سه بازی Dark Souls، بازی Sekiro: Shadows Die Twice و صدالبته بازی Bloodborne آثاری هستند که تیم ژاپنی فرام‌سافتور طی چندین و چند سال اخیر به خاطر آن‌ها مورد ستایش بسیاری از گیمرها و رسانه‌ها قرار گرفته است.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده