// یکشنبه, ۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۴

گسترش Deviation Games با تاسیس استودیو در کانادا

شرکت Deviation Games که در همکاری با تیم XDev سونی مشغول ساخت بازی برای پلی استیشن 5 است، حالا یک استودیو در آمریکا و یک استودیو در کانادا دارد.

باتوجه‌به اینکه کار روی نخستین بازی تیم Deviation Games به شکل جدی آغاز شده است، حالا بزرگ‌تر شدن این همکار سونی با تأسیس استودیو در کانادا و استخدام بازی‌سازهای مختلف با سرعت زیاد را می‌بینیم. استودیو اصلی Deviation Games در ایالت کالیفرنیا کشور ایالات متحده آمریکا قرار دارد و براساس آخرین گزارش‌ها بیشتر از ۱۱۰ نفر در آن کار می‌کنند. شاید بتوان از جدیدترین اخبار بازی برداشت کرد که هدف اصلی Deviation Games Canada کمک به تیم اصلی قرارگرفته در لس‌آنجلس خواهد بود تا استودیو بتواند در دو نقطه‌ی متفاوت دنیا سراغ استخدام بازی‌سازهای مورد نیاز خود برود.

جیسون بلاندل، رئيس سابق استودیو Treyarch اکتیویژن درکنار چند بازی‌ساز دیگر که در ساخت سری بازی Call of Duty نقش داشتند، روی اثر شرکت Deviation Games کار می‌کنند؛ اثری که تحت برند PlayStation Studios و توسط بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. بلاندل چند هفته‌ی قبل گفت که با جدیت می‌خواهد این بازی اصلا یک اثر «عادی، حوصله‌سربر و خالی از هیجان» نباشد.

اعضای استودیو Deviation Games، همکار سونی

هنوز اعلام نشده است که بازی استودیوهای Deviation Games در چه ژانری ساخته خواهد شد. اما تیم سازنده به‌دنبال استخدام افرادی است که تجربه‌ی ساخت آثار شوتر، اکشن، RPG (نقش‌آفرینی) و آنلاین را دارند. در نتیجه افراد مختلف باتوجه‌به تفاوت توضیحات آگهی‌های استخدامی شرکت، پیش‌بینی‌های گوناگونی راجع به سبک احتمالی گیم‌پلی اثر را مطرح می‌کنند.

مدتی قبل دیو آنتونی، کارگردان بازی Call of Duty: Black Ops و یکی از اعضای ارشد شرکت Deviation Games گفت: «تجربه‌ی همکاری با سونی واقعا برای ما حیرت‌انگیز بوده است و هرگز موقعیت مشابهی را به یاد نداریم که هرچیزی که از ناشر خود بخواهیم، در اختیار ما قرار دهد». شما می‌توانید متن کامل مصاحبه‌ی او و جیسون بلاندل را در مقاله‌ی «مدیران Deviation Games از همکاری خود با پلی استیشن می‌گویند» مطالعه کنید.


منبع Push Square
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده