// جمعه, ۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۳

پخش تریلر زمان عرضه بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection

سونی تریلر هنگام عرضه بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection را پخش کرد. این بازی یک هفته‌ی دیگر برای پلی استیشن 5 عرضه می‌شود.

Uncharted: Legacy of Thieves Collection (ریمستر بازی Uncharted 4: A Thief's End و ریمستر بازی Uncharted: The Lost Legacy) در تاریخ ۲۸ ژانویه (۹ بهمن) برای پلی استیشن 5 عرضه می‌شود. به همین خاطر ناتی داگ در فاصله‌ی یک هفته‌ای باقی‌مانده تا از راه رسیدن آنچارتد روی کنسول PS5، سراغ پخش تریلر هنگام عرضه آن رفت.

به‌گفته‌ی ناتی داگ در این کالکشن که دو تجربه‌ی تک‌نفره‌ی داستانی و غنی را تقدیم گیمر می‌کند، شما با استفاده‌های گوناگون از قابلیت‌های پلی استیشن 5 سونی روبه‌رو خواهید شد؛ از افزایش قدرت تصویرسازی سینمایی اثر با پیشرفت گرافیکی تا غرق شدن بیشتر بازیکن در گیم‌پلی به‌لطف دوال‌سنس. سازندگان قبلا تایید کردند که گیمر می‌تواند موقع تجربه‌ی هر دو ریمستر قرارگرفته در این کالکشن، سراغ انتخاب رزولوشن 4K واقعی یا اجرا به‌صورت ۱۲۰ فریم‌بر‌ثانیه برود. یک گزینه‌ی گرافیکی دیگر هم بین آن‌ها قرار دارد که نرخ فریم را روی ۶۰ قرار می‌دهد. در ادامه می‌توانید لانچ تریلر بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection را به تماشا بنشینید.

دانلود ویدیو از آپارات

ناتی داگ می‌گوید که آماده کردن این اثر باعث خاطره‌بازی استودیو با برخی از بهترین لحظات بازی Uncharted 4: A Thief's End و بازی Uncharted: The Lost Legacy شد. اعضای تیم می‌دانستند که هم بازیکن‌های جدید و هم طرفدارهای قدیمی شانس تجربه‌ی این کالکشن ریمستر را به‌دست می‌آورند. پس این استودیو بازی‌سازی تلاش کرد که اثر آماده‌شده برای بازیکن‌های محترم قرارگرفته در هر دو گروه لذت‌بخش باشد. راستی اگر هرکدام از دو بازی یا کالکشن آن‌ها را خریده‌اید، از روز عرضه‌ی Uncharted: Legacy of Thieves Collection به بعد با پرداخت ۱۰ دلار صاحب این کالکشن ریمستر می‌شوید.

تیم سازنده می‌گوید که ماجراجویی‌های نیتن دریک و کلوئی فریزر حالا با جزئیات بیشتر تقدیم بازیکن‌ها می‌شوند. ناتی داگ عملکرد افرادی را که روی بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection کار کردند، به باد ستایش می‌گیرد و در وصف عملکرد آن‌ها می‌نویسد: «بدون استعداد و نوآوری‌های تیم جاه‌طلب ما که قدرت تخیل زیادی دارد، امکان نداشت که اثر به این پیشرفت‌ها برسد». فراموش نکنید که Uncharted: Legacy of Thieves Collection در تاریخ نامشخصی از سال جاری میلادی برای پلتفرم PC نیز عرضه خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده