// جمعه, ۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۳

شایعه: بازی Dragon Age 4 در سال ۲۰۲۲ عرضه نخواهد شد

تام هندرسون، اینسایدر شناخته شده بازی‌های ویدیویی ادعا کرد که امکان ندارد در سال ۲۰۲۲ شاهد عرضه‌ی دراگون ایج 4 باشیم.

الکترونیک آرتز هنوز تاریخ عرضه‌ی رسمی بازی Dragon Age 4 استودیو بایوور را مشخص نکرده است. در این بین به‌تازگی تام هندرسون، اینسایدر و ژورنالیست شناخته شده اعلام کرد که یک منبع آگاه از برنامه‌های شرکت EA به او گفته است که هیچ شانسی برای عرضه‌ی دراگون ایج 4 در سال ۲۰۲۲ وجود ندارد.

بازی Dragon Age 4 در مراسم گیم اواردز سال ۲۰۱۸ معرفی شد. ولی با اینکه ما چند تریلر از اثر مورد بحث دیده‌ایم، هنوز حتی اسم رسمی و کامل آن را نمی‌دانیم. تازه هیچ‌کدام از تریلرهای بازی دراگون ایج جدید هم شامل نمایش گیم‌پلی آن نبوده‌اند.

مدتی قبل شرکت EA گفت که انتظار ندارد قبل از سال مالی ۲۰۲۳ شاهد از راه رسیدن بازی Dragon Age 4 باشیم. باید به یاد داشت که سال مالی ۲۰۲۳ شرکت الکترونیک آرتز در حقیقت از ۱ آوریل ۲۰۲۲ (۱۲ فروردین ۱۴۰۱) آغاز می‌شود و در ۳۱ مارچ ۲۰۲۳ (۱۱ فروردین ۱۴۰۲) به پایان می‌رسد. مدتی قبل جف گراب گفت که این نقش‌آفرینی (RPG) فانتزی در سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد.

تصویری هنری از اعضای گروه Antivan Crows در بازی Dragon Age 4

البته که گیمرهای علاقه‌مند به سری بازی دراگون ایج استودیو BioWare فقط منتظر عرضه‌ی اثر نیستند. زیرا آن‌ها برای اولین نمایش واقعی گیم‌پلی دراگون ایج جدید هم انتظار می‌کشند. باتوجه‌به اینکه بایوور در سال ۲۰۲۱ گفت که به سختی مشغول کار روی بازی است و هیجان زیادی برای سال ۲۰۲۲ دارد، شاید مثلا در رویداد EA Play Live امسال شاهد رونمایی کامل و مفصل از بازی Dragon Age 4 باشیم.

در هر حالت به‌نظر می‌رسد که شرکت EA جدا از آثار سالانه و ورزشی، حداقل دو بازی بزرگ دیگر هم برای سال ۲۰۲۲ دارد. براساس صحبت‌های تام هندرسون در جدیدترین اخبار بازی، Star Wars Jedi: Fallen Order 2 استودیو ریسپاون اینترتینمنت طی سه‌ماهه‌ی پایانی سال ۲۰۲۲ و بازی Need for Speed جدید استودیو کرایتریون گیمز در ماه سپتامبر یا ماه اکتبر سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده