نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۳۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۴

استودیو تل تیل اشتباهات گذشته را تکرار نخواهد کرد

مدیر استودیو تل‌تیل در تازه‌ترین مصاحبه با رسانه‌ی گیم‌اینفورمر اعلام کرد که این استودیو دیگر اشتباهات گذشته را تکرار نخواهد کرد.

به‌تازگی و درجریان آخرین اخبار بازی جیمی اوتیلی (Jamie Ottilie)، مدیر استودیو تل‌تیل، در تازه‌ترین مصاحبه با رسانه‌ی گیم‌اینفورمر از احیای این استودیو و عدم تکرار اشتباهات گذشته صحبت کرده است. استویو تل‌تیل که با طراحی جهان‌هایی فانتزی که در آن‌ها یک سری قصه‌ی واقعا ملموس و پرشده از کاراکترهای دوست‌داشتنی نقل می‌شدند، خود را به‌عنوان یکی از تیم‌های مستقلِ بسیار توانا ثابت کرد.

این تیم در سال ۲۰۱۸ و به‌دنبال یک سری اشتباه مدیریتی درگیر مسائلی همچون کرانچ و فشار مضاعف در تولید محصولات شده و آسیب‌هایی جدی را متحمل شد. حالا و به‌لطف اشخاصی مثل جیمی اوتیلی که مدیریت این استودیو را در دست گرفته است، سیاست‌های تل‌تیل تغییرات مثبتی را به‌خود می‌بیند. اوتیلی درباره‌ی سیاست‌های جدید تل‌تیل چنین می‌گوید:

«دنیا تغییر کرده است. توسعه‌ی مشارکتی [ساخت بازی با همکاری استودیوهای دیگر یا برون‌سپاری بخشی از روند تولید] باید با راحت بودن روند توسعه همراه شود. این روزها برای خلق چه چیزی می‌توانیم آن را به‌راحتی برون‌سپاری کنیم؟ آثار هنری. ما درحال حاضر حدودا ۸۰ درصد روال تولید بازی‌هایمان را با همکاری استودیوهای مختلف انجام می‌دهیم و بهترین کیفیت ممکن را از این روال به‌دست آورده‌ایم.

کیفیت محصولات تیم‌هایی که با ما همکاری می‌کنند واقعا من را شگفت‌زده کرده‌ است. وقتی آن‌ها چنین توانایی‌هایی دارند چرا ما نباید با آن‌ها همکاری کنیم؟ توسعه‌ی اشتراکی واقعا درباره‌ی همین جنس از آزادی خلاقانه است. این یعنی ما می‌توانیم خرج‌هایمان را هم مدیریت کنیم».

استودیو تل‌تیل درحال حاضر مشغول ساخت بازی‌هایی مثل بازی The Wolf Among Us 2 و بازی The Expanse است. این تیم با همکاری استویوهایی مثل دک‌ ناین، سازنده‌ی بازی Life is Strange True Colors و تیم Adhoc آثار خود را تولید می‌کند.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده