نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۶

نظرسنجی: آیا از خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت رضایت دارید؟

خبر خرید اکتیویژن توسط مایکروسافت با قیمتی نزدیک به ۷۰ میلیارد دلار، اتفاق بسیار مهمی در صنعت بازی بود. به نظر شما، این خرید اتفاقی مثبت است یا خیر؟

عصر امروز (۲۸ دی) بود که دقایقی پس از پخش شدن شایعه‌ای مبنی بر علاقه مایکروسافت به خرید شرکت اکتیویژن، دقایقی بعد مایکروسافت رسما با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که شرکت اکتیویژن بلیزارد را با پرداخت مبلغ ۶۸.۷ میلیارد دلار خریداری کرده است. با توجه به اهمیت این شرکت در دنیای بازی‌های ویدیویی به‌لطف داشتن IP‌های بسیار مهمی از کال آو دیوتی گرفته تا بازی‌های بلیزارد مثل وارکرفت، دیابلو و سایر آثار، چنین خریدی بسیار بزرگ و مهم به‌حساب می‌آید. 

علاوه بر این، مبلغ پرداخت‌شده برای خرید اکتیویژن هم رقمی بی‌سابقه به‌حساب می‌آید و بیش‌ترین مبلغ پرداخت‌شده توسط مایکروسافت برای خرید یک شرکت دیگر است. طبیعتا چنین اتفاقی، تاثیر زیادی در آینده بازی‌های اکتیویژن بلیزارد خواهد داشت؛ هرچند که فیل اسپنسر، اعلام کرده که هدف آن‌ها انحصاری کردن بازی‌هایی مثل کال آو دیوتی که افراد زیادی روی پلتفرم‌های مختلف آن را تجربه می‌کنند، نیست ولی از همین الان خبر‌هایی از احتمال انحصاری شدن برخی آیتم‌های مربوط به این بازی‌ها روی پلتفرم‌های ایکس باکس به‌گوش می‌رسد. 

اما هر اتفاقی که در آینده رخ بدهد، در این نظرسنجی تصمیم گرفتیم تا نظر شما را در مورد این خرید بپرسیم. آیا با خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت رضایت دارید و به نظرتان این خرید،‌ اتفاقی مثبت است یا خیر. با شرکت در نظرسنجی زیر، می‌توانید رای خود را اعلام کنید:


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده