نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۴

احتمال تولید ریبوت Killer Instinct توسط بندای نامکو

ویندوز سنترال ادعا کرد که شایعاتی مبهم از توسعه‌ی بازی Killer Instinct جدید شنیده است.

طرفدارهای سری بازی Killer Instinct شرکت مایکروسافت از مدت‌ها پیش در انتظار نسخه‌ی جدیدی از این مجموعه‌ی مبارزه‌ای محبوب هستند. با اینکه از زمان انتشار اخبار رسمی از این مجموعه مدت نسبتا زیادی می‌گذرد، اما رویدادهای اخیر نشان می‌دهند که احتمالا هنوز تمام امیدها از بین نرفته است. مدت کوتاهی پس از اینکه فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس اظهار داشت که مجموعه‌ی Killer Instinct احتمالا روزی باز خواهد گشت، شایعاتی از در دست توسعه بودن نسخه‌ی جدیدی از آن به گوش رسید.

با اینکه هنوز مشخص نیست که دقیقا کدام توسعه‌دهنده روی نسخه‌ی بعدی Killer Instinct کار می‌کند، اما ممکن است که سرنخی از استودیو سازنده‌ی آن داشته باشیم. در مقاله‌ی جدیدی که اخیرا در رسانه‌ی ویندوز سنترال منتشر شد، جز کوردن ادعا کرد که «شایعاتی اثبات‌نشده و بسیار مبهم» مبنی‌بر دخیل بودن احتمالی شرکت Bandai Namco در توسعه‌ی یک بازی Killer Instinct جدید شنیده است.

هر چقدر هم که این شایعه مبهم و غیرقابل اثبات باشد، شرکت بندای نامکو به‌واسطه‌ی تبحر زیادی که در تولید بازی‌های این ژانر دارد، گزینه‌ی مناسبی برای توسعه‌ی نسخه‌ی بعدی Killer Instinct به نظر می‌رسد. هرچه باشد، آن‌ها توسعه‌ی آثاری نظیر بازی Soulcalibur، بازی Tekken و بازی Super Smash Bros. Ultimate را در کارنامه دارند. بااین‌حال، شایعه‌ی مورد بحث هنوز تآیید نشده است و باید تا انتشار اطلاعات موثق منتظر بمانیم. اکنون حدودا ۹ سال از عرضه‌ی بازی Killer Instinct برای ایکس باکس وان می‌گذرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده