نویسنده: علی گودرزی
// یکشنبه, ۲۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۶

اتمام بازی Sekiro: Shadows Die Twice با چشمان بسته توسط یک اسپیدرانر

در جریان رویداد Awesome Games Done Quick یک اسپیدرانر توانست بازی Sekrio Shadows Die Twice را در کمتر از دو ساعت و با چشمان بسته به‌پایان برساند.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی مشخص شد که طی رویداد Awesome Games Done Quick،‌ یک استریمر با نام Mitchriz (میچریز) توانست بازی Sekiro: Shadows Die Twice با چشمان بسته و کمتر از دو ساعت به‌پایان برساند.

رویداد Awesome Games Done Quick از جمله رویدادهای سال است که با مهارت تماشایی اسپیدرانرها (اشخاصی که بازی‌ها را در کمترین زمان ممکن به‌پایان می‌رسانند) لحظاتی فوق‌العاده جذاب و به‌یادماندنی را برای گیمرها خلق می‌کند. استریمر مورد بحث ما که Mitchriz نام دارد نیز با پوشاندن چشمان خود و شکست تک تک باس‌ها و دشمنان بازی سکیرو که بدون شک یکی از سخت‌ترین بازی‌ها به‌حساب می‌آید، توانست توجه جامعه‌ی بازیکنان را به‌خودش جلب کند.

اسپیدرانر درحال تجربه بازی سکیرو با چشمان بسته در رویداد Awesome Games Done Quick

نکته‌ی جالب اینجا است که Mitchriz پیش‌تر و طی یکی از استریم‌هایش در پایان سال ۲۰۲۱ توانست بازی سکیرو را با چشمان بسته و در کمتر از دو ساعت به‌پایان برساند. عملکرد او در رویداد نام‌برده اما برای اولین‌بار بود که چنین حرکت خارق‌‌العاده‌ای را در مقیاس بزرگ و دربرابر تعداد زیادی از تماشاگران به‌نمایش می‌گذاشت. میچریز اما تنها شگفتی‌ساز رویداد Games Done Quick امسال نبود چرا که یک اسپیدرانر دیگر با نام Olenoname توانست بازی Stardew Valley را در ۱۷ دقیقه به‌پایان رساند. این بازیکن با گول زدن بازی در صفحه‌ی ساخت کاراکتر توانست تعداد زیادی از یک آیتم به‌خصوص را به‌دست آورد و بازی را خیلی سریع به‌اتمام برساند.

رویداد Games Done Quick از جمله رویدادهای بسیار محبوب است که همه‌ساله برگزار می‌شود. این رویداد که تمامی سود آن به‌فعالیت‌های خیریه اختصاص پیدا می‌کند و امسال به‌صورت مجازی با عنوان Awesome Games Done Quick برگزار شد، در سال جاری با جمع‌آوری ۳ میلیون و ۴۱۶ هزار و ۴۲۹ دلار توانست رکورد تمامی ادوار خود را بشکند. تمامی درآمد رویداد Games Done Quick به‌سازمان جلوگیری از ابتلا به‌سرطان اهدا می‌شود. طبق گزارش VGC، برگزاری این رویداد طی ۱۲ سال اخیر به‌ جمع‌آوری بیش از ۳۴ میلیون دلار برای اهدا به‌انجمن‌های خیریه کمک کرده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده