// جمعه, ۲۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۱

ویدیو لو رفته Elden Ring یکی از دشمنان سرسخت بازی را نشان می‌دهد

به‌تازگی ویدیو جدیدی از الدن رینگ فاش شد که مبارزه با یکی از دشمنان بازی را نشان می‌دهد.

بازی Elden Ring در تاریخ ۶ اسفند ماه (۲۵ فوریه) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 عرضه می‌شود. در ماه‌های اخیر، ویدیو و تریلرهای مختلفی از جهان الدن رینگ پخش شدند تا کاربر به‌خوبی با جهان بازی آشنا شود. از طرفی تعدادی ویدیو غیررسمی هم لو رفتند که برای نمونه شخصی‌سازی کاراکتر بازی را نشان می‌دهد.

این در حالی است که به‌تازگی، ویدیو جدیدی پخش شد و در جریان آن شاهد سبک مبارزه‌ی یکی از دشمنان بازی هستیم. به‌نظر می‌رسد دشمن نمایش داده‌شده، یکی از دشمنان سرسخت و چالش‌برانگیز بازی باشد و کاربران برای نبرد و شکست دادن او باید حسابی دقت کنند. درواقع کاربر ER-SA که چندی پیش ویدیو شخصی‌سازی را هم فاش کرده بود، ویدیو ذکر شده را در اینترنت فرار داد و به‌گفته‌ی او نام دشمن مورد نظر Crucible Knight Floh است.

اگر از هواداران قدیمی بازی‌های فرام‌سافتور هستید، شاید با دیدن نحوه مبارزه Crusible Knight Floh به سرعت Champion Gundyr و Oceiros از بازی Dark Souls 3 را به یاد بیاورید. بااین‌حال باتوجه به خاموش بودن HUD بازی، مشخص نیست که آیا دشمن مورد بحث یکی از باس‌ها یا مینی باس‌هایی است که درطول مسیر با آن‌ها مواجه می‌شوید. در ادامه می‌توانید ویدیو پخش‌شده را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده