// پنجشنبه, ۲۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۲

تریلر گیم پلی بازی Gran Turismo 7 با محوریت پیست سرعت Daytona

درحالی‌که کمتر از ۵۰ روز تا عرضه‌ی Gran Turismo 7 باقی مانده است، نمایش جدید این بازی ریسینگ بخشی از اتومبیل‌رانی در پیست Daytona را به تصویر می‌کشد.

استودیو ژاپنی Polyphony Digital و بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی در تاریخ ۴ مارس (۱۳ اسفند) بالاخره بازی Gran Turismo 7 را برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 عرضه می‌کنند. حالا تیم سازنده یک ویدیو حدودا ۴ دقیقه‌ای از گیم‌پلی این بازی ریسینگ پخش کرده است تا حس‌وحال رانندگی در پیست سرعت Daytona را نشان گیمرها دهد. این پیست بین افراد علاقه‌مند به مجموعه بازی گرن توریزمو طرفدارهای خاص خود را دارد که از بازگشت آن با عرضه‌ی بازی GT7 خوشحال شده‌اند.

ویدیو جدید هم رانندگی از زاویه‌ی دید داخل ماشین را به تصویر می‌کشد و هم قابلیت تماشای بازبینی مسابقه با دوربین‌های گوناگون را نشان می‌دهد. البته که هر پیست در بازی Gran Turismo 7 می‌تواند چند جلوه‌ی متفاوت داشته باشد و برای برگزاری مسابقات گوناگون اتومبیل‌رانی مورد استفاده قرار بگیرد.

دانلود ویدیو از آپارات

بیشتر از ۹۰ مسیر اتومبیل‌رانی در بازی گرن توریزمو 7 انتظار گیمر را می‌کشند؛ مسیرهایی که می‌توانید با بیشتر از ۴۲۰ اتومبیل مشغول رانندگی در آن‌ها شوید. البته که خود این ماشین‌ها هم چه در تنظیم فنی و چه در شخصی‌سازی ظاهری، امکانات بسیار زیادی را در اختیار گیمر می‌گذارند.

کازونوری یامائوچی، رئیس استودیو Polyphony Digital و سازنده‌ی اصلی سری بازی Gran Turismo همیشه می‌خواهد که این اثر بیشتر و بیشتر از پس شبیه‌سازی رانندگی واقعی بربیاید. بالاخره بی‌دلیل نیست که گرن توریزمو مسابقات رسمی مخصوص خود با تایید فدراسیون بین‌المللی اتومبیل‌رانی را دارد.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده