// پنجشنبه, ۲۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۱

افزایش ۶ میلیونی بازیکنان Deep Rock Galactic پس از عرضه روی PS Plus

بازی Deep Rock Galactic روی سرویس پلی استیشن پلاس قرار گرفت و این‌گونه حدودا ۶ میلیون گیمر بیشتر سراغ تجربه‌ی آن رفتند.

در جدیدترین آمار اعلام شد که بیشتر از ۱۰ میلیون نفر تا به امروز بازی Deep Rock Galactic را تجربه کرده‌اند. حالا شاید جالب باشد که بدانید تقریبا ۶ میلیون نفر از بین این گیمرها افرادی هستند که روی پلی استیشن 4 یا پلی استیشن 5 می‌توانستند با اشتراک پلی استیشن پلاس سراغ دانلود و تجربه‌ی این اثر استودیو Ghost Ship Games بروند. این اثر که شرکت Coffee Stain Publishing را به‌عنوان ناشر می‌شناسد، بیشتر از یک سال و نیم قبل برای کامپیوترهای شخصی و ایکس باکس وان عرضه شد.

سپس در تاریخ ۴ ژانویه (۱۴ دی) بالاخره شاهد عرضه‌ی آن روی PS4 و PS5 بودیم. تمام افرادی که مشترک سرویس پلی استیشن پلاس سونی هستند، از روز عرضه به نسخه‌ی نسل ۸ و نسخه‌ی نسل ۹ دسترسی داشتند و بدون نیاز به خرید جداگانه سراغ تجربه‌ی آن‌ها رفتند. مشخص است که عرضه روی کنسول‌های پلی استیشن با قرارگیری از همان روز اول روی پلی استیشن پلاس به‌شدت جواب داد و تیم سازنده‌ی بازی Deep Rock Galactic را خوشحال کرد.

بسیاری از گیمرهای بازی Deep Rock Galactic به تلاش برای کسب رایگان بتل پس می‌پردازند. مدیرعامل استودیو بازی‌سازی دانمارکی Ghost Ship Games گفت: «بازی Deep Rock Galactic همواره همراه‌با جامعه‌ی مخاطب‌های ما ساخته شد. ما یک تیم کوچک هستیم که سراغ یک عرضه‌ی کنسولی بزرگ رفتیم. پس شگفت‌انگیز است که می‌بینیم بازیکنان قدم به قدم با ما همکاری می‌کنند. انتظار از راه رسیدن فصل بهار را می‌کشیم تا با نمایش محتوای فصل دوم، به آن‌ها نشان بدهیم که چه پاسخی برای پشتیبانی آن‌ها داریم».

بازی Dirt 5 و بازی Persona 5 Strikers دو اثر دیگری بودند که همراه بازی Deep Rock Galactic تقدیم مشترک‌های سرویس پلی استیشن پلاس شدند. اگر مشترک سرویس PS Plus باشید، طی روزهای آتی هم می‌توانید آن‌ها را به اکانت خود اضافه کنید. وقتی بازی‌های پلی استیشن پلاس در اکانت شما قرار بگیرند، دیگر برای همیشه هر زمان که مشترک این سرویس باشید به‌سادگی می‌توانید سراغ تجربه‌ی آن‌ها بروید.


منبع Push Square
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده