// دوشنبه, ۲۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۶

فروش بازی Rust به بیش از ۱۲ میلیون نسخه رسید

استودیو Facepunch، سازنده بازی Rust اعلام کرد که فروش این بازی به بیش از ۱۲ میلیون نسخه رسیده است.

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های آنلاین بقامحور سندباکس باشید، احتمالا نام بازی Rust را شنیده‌اید؛ محصولی که کاربران می‌توانند به‌صورت تک‌نفره یا با دوستان خود به تجربه‌ی آن بپردازند و لحظات سرگرم‌کننده‌ای را داشته باشند. از ساخت پایگاه و شکاندن اجسام مختلف با سنگ گرفته تا صحبت با سایر کاربران برای جلوگیری از کشته شدن، از مواردی هستند که کاربران Rust را مشغول خود کرده‌اند.

این در حالی است که به‌تازگی استودیو فیس‌پانچ، سازنده‌ی Rust در جریان جمع‌بندی عملکرد خود طی سال ۲۰۲۱ اعلام کرد که این بازی بیش از ۱۲ میلیون نسخه فروش داشته است. به‌طور دقیق‌تر Rust از زمان عرضه تابه‌امروز به فروش ۱۲۴۸۱۰۷۹ نسخه دست پیدا کرده است.

تیم سازنده دراین‌باره می‌گوید: «۲۰۲۱ از هر نظر سال ویژه‌ای برای بازی Rust بود. پس از هشت سال پشتیبانی مداوم از Rust، این بازی همچنان قدرتمند پیش می‌رود. در سال ۲۰۲۱ این بازی توانست در توییچ عملکرد بسیار خوبی داشته باشد و شاهد رکورد تعداد بازیکنان همزمانی بودیم، بسته الحاقی Voice Props Pack را منتشر کردیم، تغییراتی روی جهان بازی اعمال شد و شاهد موارد دیگری نظیر مأموریت‌ها، آزمایشگاه‌های زیر آب و زیر دریایی بودیم».

نکته جالب این است که بسته الحاقی Voice Props Pack که شامل مواردی مثل یک تلفن بزرگ برای شلیک به سایر بازیکنان، ضبط صوت، پایه میکروفون، تلفن موبایلی قدیمی و سایر محتویات مختلف می‌شود، به‌عنوان پرفروش‌ترین بسته الحاقی Rust شناخته شده است.

در انتها مشخص شده که پنجشنبه هر ماه، شاهد عرضه یک آپدیت برای بازی Rust خواهیم بود. در جریان این آپدیت‌ها بعضی از مشکلات بازی رفع خواهند شد و رویدادهای مختلف درکنار محتویات جدید دراختیار کاربران قرار می‌گیرد. در ماه فوریه، آپدیت بازی راست با محوریت بهبود کیفیت بازی در دسترس قرار می‌گیرد و شاهد یک Arctic Monument هم هستیم که در دست توسعه قرار دارد. همچنین تیم سازنده اعلام کرد: «به‌علاوه عرضه Monumentهای جدید، در سال جاری بازیکنان می‌توانند منتظر عرضه سلاح‌های جدید، آیتم‌های قابل استقرار، رویدادها، سلاح‌های جدید، حیوان‌های جدید و موارد متعدد دیگری باشند».

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا بازی Rust را تجربه کرده‌اید؟


منبع Pcgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده