// دوشنبه, ۲۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۸

احتمال پخش State of Play بزرگ جدید سونی در فوریه ۲۰۲۲

براساس صحبت‌های جدید تام هندرسون شاید در ماه فوریه سال ۲۰۲۲ میلادی شاهد پخش یک State of Play بزرگ پلی استیشن سونی باشیم.

درحالی‌که کمتر از دو ماه تا عرضه‌ی بازی Horizon Forbidden West و بازی Gran Turismo 7 برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 باقی مانده است، سونی دلایل زیادی برای برگزاری رویداد جدید دارد. حالا تام هندرسون می‌گوید که ممکن است واقعا در ماه فوریه سال ۲۰۲۲ یعنی چند هفته‌ی بعد، چنین برنامه‌ای را ببینیم. برخی از طرفدارها فکر می‌کنند که سونی نه‌تنها می‌تواند آخرین نمایش هورایزن فوربیدن وست و گرن توریزمو 7 از استودیوهای اختصاصی پلی استیشن را در این برنامه قرار دهد، بلکه شاید زمان رونمایی کامل از پلی استیشن وی آر 2 و حتی پخش تریلر مفصل گیم‌پلی بازی God of War Ragnarok هم رسیده باشد.

هندرسون که در رسانه‌های گوناگون جهان بازی‌های ویدیویی می‌نویسد، هنوز به‌صورت ۱۰۰ درصدی از پخش و ماهیت این برنامه اطلاعی ندارد. بااین‌حال او تاکید کرد: «احتمالا یک State of Play خواهد بود. به نظر من پتانسیل این را دارد که یک State of Play بسیار بزرگ باشد». وی پیش‌بینی و شایعه‌ی جدید را براساس اطلاعات خود راجع به رویدادهای مشخص‌شده برای رسانه‌های بازی مطرح کرد. هندرسون می‌گوید برای مطرح کردن این شایعه به تاریخ‌های قبلی برنامه‌های پلی استیشن هم توجه داشته است.

محیط بازی God of War: Ragnarok

پوش اسکوئر با تام هندرسون ارتباط برقرار کرد تا بفهمد که آیا او صرفا یک «پیش‌بینی حساب‌شده براساس بررسی‌های خود» در این رابطه داشت یا به‌طور ویژه به اطلاعات خاصی راجع به یک رویداد پلی استیشن سونی در ماه فوریه‌ی سال ۲۰۲۲ میلادی دست پیدا کرده است. هندرسون در جواب این پرسش رسانه Push Square گفت: «هر دو».


منبع Push Square
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده