// شنبه, ۱۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۳

عرضه رایگان بازی Galactic Civilizations 3 در اپیک گیمز استور

اپیک گیمز استور اعلام کرد که بازی Galactic Civilizations 3 جایگزین بازی Gods Will Fall به‌عنوان بازی رایگان بعدی این فروشگاه خواهد شد.

فروشگاه دیجیتالی شرکت اپیک گیمز مدت‌ها است که بازی‌های رایگانی را به‌صورت هفتگی ارائه می‌کند. Epic Games Store اکنون بازی رایگان بعدی خود را با نام Galactic Civilizations 3 معرفی کرده است که در تاریخ ۲۳ دی جایگزین بازی Gods Will Fall می‌شود. بازیکن‌ها تا قبل از رایگان شدن بازی Galactic Civilizations 3 می‌توانند بازی Gods Will Fall را به اکانت خود اضافه کنند. بعد از آن هم بازی Galactic Civilizations 3 تا ۳۰ دی رایگان می‌ماند.

بازی Galaxy Civilizations 3 که توسط استودیو Stardock Entertainment توسعه داده شده است، بازیکنان را به فضای دوردست‌ می‌برد. جایی که شما ی‌توانید با تعداد زیادی گونه‌ی جدید در مستعمرات مختلف ملاقات کنید و از میان گزینه‌های گفت‌وگو، سراغ دوستی یا دشمنی با آن‌ها بروید. مبارزه در این بازی یک امر استراتژیک است و مانند FTL: Faster Than Light عمل می‌کند. این بازی در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و در حال حاضر در متاکریتیک دارای امتیاز ۸۱ است.

فروشگاه Epic Games ماه گذشته ۱۵ بازی رایگان را در طول فصل تعطیلات ارائه داد؛ از جمله کنترل، Shenmue 3 و کل سه‌گانه بازی Tomb Raider از اسکوئر انیکس.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده