نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۱۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۳

احتمال عرضه Half Life Alyx برای Playstation VR 2

به‌نقل از یک اینسایدر نسبتا معتبر، ظاهرا شرکت ولو و سونی بر سر انتشار Half Life Alyx برای PSVR 2 به‌توافق رسیده‌اند.

بالاخره سونی به‌صورت رسمی از نسخه‌ی جدید هدست واقعیت مجازی خود به‌نام Playstation VR 2 (PSVR 2) رونمایی کرد. پس از اتمام این رونمایی و طی اخباری که در حواشی این اتفاق منتشر شدند، در جریان آخرین اخبار بازی و به‌نقل یک اینسایدر نسبتا معتبر به‌نظر می‌رسد که سونی و شرکت ولو بر سر عرضه‌ی بازی هف لایف الیکس برای PSVR 2 به‌توافق رسیده‌اند.

این موضوع را نیک بیکر (Nick Baker) موسس بلاگ XboxEra مطرح کرده است. بیکر در پاسخ به‌یکی دیگر از اینسایدرهای معتبر صنعت گیم که با اسم بنجی (Benji-Sales) در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کند، پیرامون احتمال عرضه‌ی بازی Half Life Alyx روی PSVR 2 چنین گفت: «براساس چیزهایی که شینده‌ام، این اتفاق خواهد افتاد. هنوز از زمان عرضه شدن‌اش مطمئن نیستم.»

عملکرد قابل‌توجه نیک بیکر در فاش کردن زودهنگام اطلاعات دو برند ایکس باکس و پلی استیشن، این خبر را در دسته‌ی شایعات مهم و جدی قرار می‌دهد. البته که طبق معمولِ تمام شایعات، به‌شما پیشنهاد می‌کنیم تا این مورد را هم در دسته‌ی گمانه‌زنی‌ها قرار بدهید تا ببینیم آیا به‌حقیقت تبدیل خواهد شد یا نه.

علمکرد عالی Half Life Alyx در ارائه‌ی یک ویدیوگیم بسیار باکیفیت در چارچوب واقعیت مجازی، آن را به‌یکی از خواستنی‌ترین بازی‌های سالیان اخیر تبدیل کرده است. حالا و به‌لطف کنترلرهای خاص و ویژگی‌های به‌خصوص PSVR 2، تمایل بازیکنان برای تجربه‌ی این اثر روی پلتفرم جدید سونی بیشتر شده است. نظر شما چیست؟ آیا فکر می‌کنید که شاهد همکاری ولو و پلی استیشن برای عرضه‌ی بازی روی PSVR 2 خواهیم بود؟ دیدگاهتان را برای زومجی بنویسید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده