نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۳

احتمال عرضه بازی Death Stranding Director’s Cut برای کامپیوتر [بروزرسانی: تایید شد]

ظاهرا بازی Death Stranding Director’s Cut نهایتا برای کامپیوتر نیز عرضه می‌شود و از تکنولوژی XeSS اینتل پشتیبانی خواهد کرد.

به‌روزرسانی ساعت ۰۹:۵۳ تاریخ ۱۵ دی: هیدئو کوجیما در توییتر گفت که بازی Death Stranding Director’s Cut طی فصل بهار برای کامپیوترهای شخصی عرضه می‌شود. این نسخه همزمان روی استیم و اپیک گیمز استور قرار می‌گیرد و شرکت Intel پشتیبانی آن از فناوری Xe Super Sampling را تایید کرد.

بازی Death Stranding Director’s Cut استودیو Kojima Productions در سال ۲۰۲۱ در دسترس کاربران کنسول پلی استیشن 5 قرار گرفت و برای سومین‌بار توانست توجه بازیکنان را به خود جلب کند. نسخه‌ی اصلی این بازی اکشن ماجراجویی پس از عرضه در سال ۲۰۱۹ برای پلی استیشن 4 و سپس راه‌یابی به کامپیوتر در سال ۲۰۲۰ سروصدای زیادی به‌پا کرد. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که این بازی در سال جاری دوباره خبرساز خواهد شد. ظاهرا رسانه‌ی Videocardz ازطریق یک منبع ناشناس مطلع شده است که نشست خبری رونمایی از کارت‌های گرافیک اینتل آرک در رویداد CES 2022 برگزار می‌شود و اینتل از قبل کارت‌های گرافیک یادشده را برای شرکت‌های تولید قطعات ارسال کرده است.

به‌گزارش رسانه‌ی ویدیوکاردز، از قرار معلوم حدود ۵۰ محصول مبتنی‌بر پردازنده‌های گرافیکی اینتل آرک از شرکت‌هایی نظیر ایسوس، ایسر، دل، اچ‌پی و لنوو روانه‌ی بازار خواهد شد. جالب‌ترین بخش این گزارش اما به همکاری اینتل با توسعه‌دهندگان برای پیاده‌سازی تکنولوژی Xe Super Sampling (یا به اختصار XeSS) در بازی‌ها مربوط می‌شود. بازی Death Stranding Director’s Cut یکی از آثاری است که از این فناوری پشتیبانی می‌کند. ظاهرا نیل رالی، رئیس شرکت ۵۰۵ گیمز نیز برای دیدن «بهبود تجربه‌ی بازیکنان» هنگام استفاده از این تکنولوژی «هیجان‌زده» است.

از دیگر شرکت‌هایی که ظاهرا از فناوری Xe Super Sampling پشتیبانی می‌کنند، می‌توان به استودیو EXOR، سازنده‌ی بازی The Riftbreaker، شرکت یوبیسافت، استودیو تکلند، استودیو Illfonic و شرکت کدمسترز اشاره کرد. البته این موارد تاکنون تأیید یا تکذیب نشده است و تنها زمان می‌تواند صحت آن‌ها را مشخص کند. نمایشگاه CES 2022 از تاریخ ۱۵ دی (۵ ژانویه) آغاز خواهد شد و در تاریخ ۱۷ دی (۷ ژانویه) به پایان خواهد رسید. شما می‌توانید در صورت انتشار اطلاعات بیشتر در این رابطه، با مراجعه به وب‌سایت زومجی از همه‌ی آن‌ها در اسرع وقت باخبر شوید.

ادعای یک منبع ناشناس مبنی‌بر رونمایی اینتل از کارت‌های گرافیک آرک در نمایشگاه CES 2022


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده