// چهار شنبه, ۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۸

عرضه رایگان بازی Salt and Sanctuary در اپیک گیمز استور

کاربرهای اپیک گیمز استور تا ساعت ۱۹:۳۰ فردا می‌توانند به شکل رایگان و دائمی صاحب نسخه PC بازی Salt and Sanctuary شوند.

بازی Salt and Sanctuary در اپیک گیمز استور رایگان شده است. این محصول استودیوهای Ska و Devoured که می‌توانید آن را روی پلی استیشن 4، پلی استیشن ویتا، نینتندو سوییچ و ایکس باکس وان هم تجربه کنید، در اپن کریتیک به میانگین نمرات ۸۳ از ۱۰۰ منتقدها رسید. نسخه PC این بازی برای ویندوز، مک و لینوکس عرضه شده است و امکان خرید آن در فروشگاه دیجیتالی استیم هم وجود دارد. اگر تا قبل از ساعت ۱۹:۳۰ فردا به فروشگاه دیجیتالی شرکت Epic Games بروید و Salt and Sanctuary را بدون پرداخت پول وارد اکانت خود کنید، دیگر برای همیشه صاحب آن خواهید بود.

بازی Shenmue 3، بازی Neon Abyss، بازی Remnant: From the Ashes، بازی The Vanishing of Ethan Carter، بازی Loop Hero، بازی Second Extinction، بازی Mutant Year Zero: Road to Eden، بازی Vampyr، بازی Pathfinder: Kingmaker - Enhanced Plus Edition، بازی Prey، بازی Control، بازی Mages of Mystralia و بازی Moving Out آثاری هستند که اپیک گیمز استور طی روزهای گذشته سراغ عرضه‌ی رایگان آن‌ها رفت.

این برنامه‌ی پانزده‌روزه فردا به اتمام می‌رسد. ما راس ساعت ۱۹:۳۰ می‌بینیم که کدام بازی به مدت ۲۴ ساعت در اپیک گیمز استور رایگان خواهد بود. شرکت Epic Games همه‌ی این بازی‌ها را به مناسبت تعطیلات سال نو رایگان کرد تا تعداد کاربرهای فعال فروشگاه دیجیتالی خود را افزایش دهد. راستی اگر از تجربه‌ی Salt and Sanctuary لذت بردید، در سال ۲۰۲۲ می‌توانید منتظر از راه رسیدن بازی Salt and Sacrifice، دنباله‌ی این بازی باشید که روی پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی به‌دست گیمرها خواهد رسید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده