// سه شنبه, ۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۸

توضیحات سازنده الدن رینگ درباره عدم وجود حلقه های قدرت‌دهنده به گیمر در بازی

هیدتاکا میازاکی از استودیو فرام سافتور توضیح داد که چرا حلقه‌های پوشیدنی قدرت‌دهنده در بازی Elden Ring وجود ندارند.

در زمان معرفی Elden Ring شاید برخی از گیمرها باتوجه‌به اسم اثر تصور کردند که در بازی با Ringهای قدرت‌دهنده‌ای روبه‌رو می‌شویم که اگر شخصیت آن‌ها را پیدا کند، بازیکن توانایی‌های بیشتری را به‌دست می‌آورد. اما با اینکه در الدن رینگ ظاهرا هدف اصلی Tarnished را باید ترمیم Elden Ring دانست، در بازی با حلقه‌های قدرت‌دهنده به گیمر مواجه نخواهیم بود. هیدتاکا میازاکی، نویسنده و کارگردان بازی الدن رینگ توضیحاتی را در این‌باره به مجله EDGE ارائه کرده است.

هیدتاکا میازاکی دوست دارد که حلقه‌ها جایگاه ویژه‌ای در داستان‌گویی بازی Elden Ring فرام سافتور داشته باشند

او می‌گوید که حلقه‌ها در بازی Elden Ring استودیو FromSoftware نقش به‌خصوصی دارند. در حقیقت آن‌ها شدیدا گره‌خورده به داستان و شخصیت‌های ویژه هستند. سازنده‌ی سری بازی Dark Souls و بازی بلادبورن در این رابطه گفت: «چند دلیل برای این تصمیم (عدم وجود حلقه‌های قدرت‌دهنده به بازیکن در بازی) وجود دارند.

اول از همه اینکه ما در بازی‌های قبلی فرام سافتور، استفاده‌های فراوانی از حلقه‌های پوشیدنی داشتیم؛ مخصوصا در دارک سولز. این بار طلسم‌ها اجازه دادند که رویکرد متفاوتی در قبال آن آن ایده‌ها داشته باشیم؛ با تنوع بیشتر طرح‌ها.

البته که حلقه‌ها یا همان انگشترها در این بازی وجود دارند؛ بیشتر به‌عنوان آیتم‌های منحصر‌به‌فرد در داستان و رویدادهای یگانه‌ی مربوط‌به شخصیت‌ها. پس ما می‌خواستیم آن‌ها جایگاه ویژه‌ای در جهان الدن رینگ به‌دست بیاورند؛ تا در طراحی بازی، متفاوت با طلسم‌ها باشند».

کاراکتر بازی Elden Ring در حال نابودی دشمنان

این بازی‌ساز شناخته‌شده قول داد که گیمرهای اهل جست‌وجوی فراوان محیط‌های متفاوت، لذت زیادی از بازی Elden Ring خواهند برد. به‌گفته‌ی او این جهان که جرج آر. آر. مارتین هم در آفرینش آن نقش داشت، پر از رازها و موارد فریب‌دهنده است؛ پاداشی برای آن دسته از بازیکن‌ها که از مسیر اصلی خارج می‌شوند و به نقاط مختلف دنیای الدن رینگ سرک می‌کشند.

شرکت بندای نامکو به‌عنوان ناشر الدن رینگ، این بازی را در تاریخ ۲۵ فوریه (۶ اسفند) روی پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی تقدیم بازیکن‌ها خواهد کرد. گویا بازی Elden Ring حدودا ۴۵ گیگابایت از حافظه‌ی کنسول PS5 را به خود اختصاص می‌دهد و این‌گونه تبدیل به حجیم‌ترین اثر استودیو ژاپنی فرام‌سافتور تا به امروز می‌شود.


منبع PSLS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده