نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۵۹

دماسنج: از فیلم لایو اکشن مگا من تا یوبیسافت و NFT

در دماسنج بیست و سوم، طبق عادت قدیمی، سری به مهم‌ترین اتفاقات دنیای سرگرمی در چند وقت اخیر می‌زنیم. با زومجی همراه باشید. 

دماسنج این هفته، پس از مدتی غیبت در حالی پخش می‌شود که اخیرا متوجه شدیم یوبیسافت با راه‌اندازی یوبیسافت کوارتز، به طور رسمی وارد دنیای NFTها شده است. در دماسنج بیست و سوم، سری به این خبر می‌زنیم و در ادامه از بازی تاج و تخت می‌گوییم. سریالی که با اینکه مدت زیادی از اتمام پخشش می‌گذرد، اما کماکان یکی از مباحث ثابت محافل سینمایی است. چندی پیش، پیتر دینکلیج، بازیگر نقش تیریون لنیستر، در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که دلیل ناراضی بودن طرفداران از پایان‌بندی سریال این است که آن‌ها دلشان برای سریال تنگ می‌شود! در دماسنج این هفته، به آقای دینکلیج هم گیر داده‌ایم.

به نظر می‌رسد داستان ساخت لایو اکشن از روی انیمیشن‌ها و بازی‌ها، به یکی از سرگرمی‌های نتفلیکس تبدیل شده است. چند وقت پیش اعلام شد که این شرکت در حال ساخت یک فیلم لایو اکشن بر اساس فرنچایز فوق‌العاده محبوب مگامن است. در ادامه، سری زدیم به یکی از فرسایشی‌ترین موضوعات چند سال اخیر دنیای ویدیو گیم؛ ریمیک سایلنت هیل. مدتی قبل خالق این مجموعه فوق‌العاده صحبت‌هایی در رابطه با ریمیک سایلنت هیل کرده بود و همین صحبت‌ها باعث شد که داغ دل ما تازه شود و در دماسنج ۲۳، به آن بپردازیم. با بیست و سومین دماسنج همراه باشید:

تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده