// جمعه, ۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۹

EA و اکتیویژن بلیزارد در صدر جدول فروش کریسمس در بریتانیا

طبق گزارش Gfk، استودیو‌های EA و اکتیویژن بلیزارد به‌عنوان دو ناشر برتر در جدول فروش بازی‌ها در کریسمس در بریتانیا ظاهر شده‌اند.

براساس تحلیل اخیر بازار خرده فروشان فیزیکی بازی‌ها در منطقه بریتانیا توسط Gfk، استودیو‌های EA و اکتیویژن بلیزارد از سال ۱۹۸۴ به‌عنوان برترین ناشران در طول فصل کریسمس در این منطقه ظاهر شده‌اند. در طول ۳۷ سال گذشته، این دو غول ناشر سال به سال در صدر فهرست قرار گرفته‌اند و در سال ۲۰۲۱، هر دو تقریباً از نظر تعداد هفته‌هایی که از سال ۱۹۸۴ تاکنون در صدر جدول‌های کریسمس بریتانیا سپری کرده‌اند، یکسان هستند.

الکترونیک آرتز ۱۳ هفته را در صدر جدول کریسمس سپری کرده است، درحالی‌که اکتیویژن تعداد ۱۰ هفته را گذرانده است. باتوجه‌به فروش بالا سری بازی‌های فیفا در بریتانیا که سال به سال تعداد زیادی از گیمرها را به خود جذب می‌کند، حضور EA در صدر جدول فروش این کشور خیلی عجیب نیست. فیفا 22 همچنین در صدر جدول کریسمس ۲۰۲۱ قرار دارد. در همین حال، EA نیز همچنین با بازی‌های Need for Speed ​​و Medal of Honor در صدر جدول فروش کریسمس دیده شده است.

در همین حال، Activision Blizzard اولین‌بار در سال ۱۹۸۴ با بازی Ghostbusters، سپس با Call of Duty 4: Modern Warfare در سال ۲۰۰۷ و سپس با چندین بازی دیگر از سری Call of Duty در سال‌های پس از آن، در رتبه‌ی شماره یک قرار گرفت.

دیگر بازی‌های شماره یک در جدول فروش کریسمس شامل The Elder Scrolls 5: Skyrim از بتسدا و The Legend of Zelda: Ocarina of Time از نینتندو می‌شود. در ادامه می‌توانید نمودار کامل را بررسی کنید.

جدول فروش بازی کریسمس ۲۰۲۱


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده