نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۵

توضیحات سازندگان درباره کمپین جدید بازی Company of Heroes 3

استودیو رلیک اینترتینمنت با پخش یک تریلر تازه درباره‌ی بخش کمپین و برخی از ویژگی‌های بارز بازی Company of Heroes 3 توضیحاتی را ارائه داد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو رلیک اینترتینمنت با پخش یک تریلر، جزئیات جدیدی از بخش داستانی بازی Company of Heroes 3 را به اشتراک گذاشته است. این بازی استراتژی همزمان (RTS) استودیو Relic Entertainment که وقایع آن در جنگ جهانی دوم جریان دارد، از زمان معرفی اولیه توجه بسیاری را به خود جلب کرد و خصوصا بخش کمپین آن کنجکاوی طرفدارهای مجموعه را برانگیخت. بازی Company of Heroes 3 با سازوکارهای تازه و داشتن نقشه‌ی پویای بخش کمپین، پتانسیل زیادی برای ارائه‌ی تجربه‌ی منحصربه‌فرد به بازیکن‌ها دارد.

استودیو Relic Entertainment اخیرا یک تریلر از بازی Company of Heroes 3 پخش کرده است که با بررسی دقیق‌تر کمپین تک‌نفره‌ی این بازی استراتژی نشان می‌دهد که طرفدارها چه انتظاری می‌توانند از آن داشته باشند. در این ویدیو توسعه‌دهندگان نه‌تنها به نقشه‌ی پویای بخش داستانی می‌پردازند، بلکه به‌تفصیل درباره‌ی سیستم‌ها، مکانیک‌ها، تصمیم‌گیری‌ها و موارد دیگر صحبت می‌کنند. شما می‌توانید با تماشای این ویدیو در ادامه‌ی مطلب تمام توضیحات سازنده‌های بازی Company of Heroes 3 را بشنوید.

دانلود از آپارات

Company of Heroes 3 برای عرضه در سال ۲۰۲۲ میلادی برای پلتفرم کامپیوتر در نظر گرفته شده است. البته استودیو رلیک اینترتینمنت تابه‌حال تاریخ دقیق عرضه‌ی این بازی استراتژی را اعلام نکرده است و باید زمان بیشتری را برای اطلاع از آن منتظر بمانیم.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده