// دوشنبه, ۲۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۸

آپدیت رایگان نسخه PS Plus فاینال فانتزی 7 ریمیک به نسخه پلی استیشن 5

گیمرهای Final Fantasy 7 Remake که صاحب نسخه پلی استیشن پلاس بازی هستند، ارتقا رایگان به نسخه پلی استیشن 5 را دریافت می‌کنند.

در ماه مارس سال جاری میلادی بود که بازی Final Fantasy 7 Remake به رایگان در اختیار مشترک‌های سرویس پلی استیشن پلاس قرار گرفت. اما اسکوئر انیکس در زمان رونمایی از نسخه پلی استیشن 5 فاینال فانتزی 7 ریمیک اعلام کرد که «آپدیت رایگان نسخه PS4 به نسخه PS5» فقط در اختیار افرادی قرار می‌گیرد که بازی را خریده‌اند؛ نه افرادی که به‌لطف اشتراک PS Plus موفق به تجربه‌ی آن شدند. ولی حالا اوضاع تغییر کرده است.

پس از گذشت تقریبا ۶ ماه از زمان عرضه‌ی بازی Final Fantasy VII Remake Intergrade برای پلی استیشن 5، بالاخره کاربران پلی استیشن پلاس که در گذشته آن را به رایگان به فهرست بازی‌های خود اضافه کردند هم می‌توانند نسخه PS4 فاینال فانتزی 7 ریمیک در اکانت خود را تبدیل به نسخه PS5 کنند. حساب کاربری توییتر رسمی فاینال فانتزی 7 ریمیک اعلام کرد که از تاریخ یک دی ماه (۲۲ دسامبر)، ارتقای رایگان نسخه نسل هشتم به نسل نهم این بازی در دسترس کاربران پلی استیشن پلاس هم قرار خواهد گرفت.

همچنین در ادامه مشخص شد که در تاریخ ذکرشده، بسته‌ی الحاقی Final Fantasy 7 Remake Episode Intermission هم با ۲۵ درصد تخفیف برای مدت مجدودی به فروش خواهد رسید. در جریان این دی‌ال‌سی داستانی، بازیکنان هدایت یوفی کیساراگی را برعهده خواهند داشت. در حقیقت Episode Intermission یک بسته‌ی الحاقی قابل خرید برای بازی Final Fantasy VII Remake Intergrade است که حالا با ۲۵ درصد تخفیف به فروش می‌رسد. دراین‌میان اشاره کنم که DLC نام‌برده تنها برای نسخه‌ی پلی استیشن 5 عرضه شده است و کاربران پلی استیشن 4، قادر به تجربه‌ی آن نخواهند بود.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده