// شنبه, ۲۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۱

مشکلات فنی Final Fantasy 7 Remake Intergrade روی کامپیوتر

دیجیتال فاندری اعلام کرد که حتی با کارت گرافیک RTX 3090 و پردازنده اینتل Core i7 10900K، بازی Final Fantasy 7 Remake Intergrade دچار افت فریم می‌شود.

پس از معرفی نسخه PC بازی Final Fantasy 7 Remake Intergrade و عرضه‌ی آن در اپیک گیمز استور، عده‌ای به قیمت ۷۰ دلاری محصول اعتراض داشتند. حالا گزارش جدید می‌گوید که بازی Final Fantasy 7 Remake Intergrade روی کامپیوترهای شخصی از نظر فنی مشکل دارد.

قضیه از جایی شروع شد که الکساندر بتاگلیا از تیم دیجیتال فاندری در توییتر اعلام کرد «RTSS مشکلات نرخ فریم فاینال فانتزی ۷ ریمیک را از بین نمی‌برد. حرف من این است که بازی درست زمانی‌که باید با نرخ ۶۰ فریم برثانیه اجرا شود، نرخ فریم کمتری را ارائه می‌دهد. PresentMon آن‌چیزی را که باید نمایش نمی‌دهد». وی در ادامه صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرد که دو بازی The Medium و No Man's Sky به‌خاطر وابسته بودن به OpenGL این مشکل را داشتند، اما پس از جایگزین کردن آن با تکنولوژی Vulkan، از نظر عملکرد بهبود چشم‌گیری را تجربه کردند.

همچنین جان لینمن، نویسنده ارشد دیجیتال فاندری در ارتباط با صحبت‌های مطرح‌شده اعلام کرد: «الکس ویدیوهای خود را برای ما فرستاد تا آن‌ها را بررسی کنیم و بله، پورت کامپیوتر فاینال فانتزی 7 ریمیک وحشتناک است. وی این ویدیو را درحالی ضبط کرد که بازی با کارت گرافیک RTX 3090 به همراه پردازنده Core i7 10900K اجرا می‌شد؛ آن هم زمانی‌که رزولوشن روی 1080p قرار داشته است. اجرای روان فاینال فانتزی 7 ریمیک روی داستان‌گویی بازی تاثیر کلیدی داشت و این نسخه از آن برخوردار نیست».

نکته‌ی جالب این است که سخت‌افزار آزمایش‌شده برای پورت پی سی بازی توسط دیجیتال فاندری، بسیار قوی‌تر از سیستم پیشنهاد اسکوئر انیکس است. ازطرفی این اولین‌بار نیست که بازی‌های اسکوئر انیکس با پورت نامناسبی در اختیار کاربران پی سی قرار می‌گیرد. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که تیم سازنده در چه زمان مشکلات پیش‌آمده برای نسخه PC را رفع خواهد کرد.

نظر شما کاربران زومجی چیست؟ آیا نسخه‌ی کامپیوتر بازی Final Fantasy 7 Remake Intergrade را تجربه کرده‌اید؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده