// جمعه, ۲۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۷

انتشار اخبار جدید از بازی The Settlers در ماه آینده

یوبیسافت سرانجام پس مدت‌ها انتظار اعلام کرد که در ماه ژانویه (دی-بهمن) اطلاعات بیشتری را درباره‌ی نسخه‌ی جدید مجموعه‌ی استراتژی و شهرسازی The Settlers ارائه می‌دهد.

اگر جزو بازیکنانی هستید که مدت زیادی است برای شنیدن خبری از نسخه‌ی بعدی مجموعه‌ی The Settlers صبر کرده‌اند، خبر خوب این است که به‌زودی اخبار جدیدی راجع‌به آن منتشر خواهد شد. یوبیسافت به‌تازگی اعلام کرده است که در ماه ژانويه ۲۰۲۲ (دی-بهمن)، اطلاعات بیشتری را از بازی بعدی The Settlers با طرفداران به اشتراک خواهد گذاشت.

اولین نسخه از مجموعه‌ی The Settlers نزدیک به سه دهه پیش و در سال ۱۹۹۳ منتشر شد. از آن زمان تاکنون بازی‌های متعددی از این سری ساخته و منتشر شده و در این مدت گیمرهای زیادی به طرفدار آن تبدیل شده‌اند. یوبیسافت برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۸ از جدیدترین نسخه‌ی این مجموعه‌ی استراتژی و شهرسازی با انتشار یک تریلر رونمایی کرد. سازندگان آن زمان به طرفداران گفتند که این بازی در پاییز همان سال عرضه خواهد شد. اما یوبیسافت نزدیک به بازه‌ی انتشار بازی ناگهان اعلام کرد که عرضه‌ی آن تا سال ۲۰۲۰ عقب افتاده است.

سال ۲۰۲۰ هم رسید، ولی خبری از نسخه‌ی جدید The Settlers نشد و یوبیسافت در تابستان سال گذشته اعلام کرد که انتشار بازی بار دیگر تأخیر خورده است. آن‌ها آن زمان در این خصوص گفتند: «ما در جهت درستی قرار داریم و یک بازی عالی را به طرفداران تحویل خواهیم داد. واقعا می‌خواهیم یک تجربه‌ی ویدیو گیمی استثنایی را ارائه دهیم. از آن‌جایی که کیفیت مهم‌ترین اولویت ما است، تا هر زمان که لازم باشد روی ساخت بازی کار می‌کنیم تا آن را به سطح کیفی موردنظرمان برسانیم.»

گیم‌پلی بازی The Settlers: History Collection

یوبیسافت به‌جای اینکه یک تاریخ انتشار دیگر برای بازی جدید The Settlers اعلام کند، صرفا به طرفداران گفت که عرضه‌ی بازی «تا اطلاع ثانوی» عقب افتاده است. حالا اما به‌نظر می‌رسد که این شرکت فرانسوی ساخت بازی را تا مرحله‌ی قابل‌قبولی پیش برده و برای رونمایی مجدد از The Settlers جدید آماده است. یوبیسافت در توییت تازه‌ی خود نوشته است: «The Settlers برگشته است! برای اخبار آن در ژانویه ۲۰۲۲ گوش به زنگ باشید!»

آن‌ها همچنین به بازیکنان توصیه کرده‌اند با ثبت‌نام در وب‌سایت The Settlers، «شانس خود را برای تجربه‌ی [زودتر از موعد] این بازی امتحان کنند.» این شاید به این معنی باشد که پیش از عرضه‌ی رسمی نسخه‌ی جدید The Settlers، نوعی نسخه‌ی بتا برای آن منتشر خواهد شد و برخی بازیکنان می‌توانند در آن شرکت کنند. همچنین به‌نظر می‌رسد ساخت بازی آنقدر پیشرفت کرده که به سطح قابل بازی کردن رسیده است و شاید به همین خاطر تاریخ انتشار آن خیلی دور نباشد.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده